Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fiilippa
Skrevet

Jeg har i lengre tid lurt på hvorfor alle disse snertne, frivillig barnløse får ferdes fritt blant oss andre dødelige.

Vi med mann og barn og en karriere på hylla blir så vanvittig misunnelige...

Jeg kjenner sjalusien rase når jeg på en travel lørdag står på bussen på vei inn til byen med mine tre barnevogner, stappfull av snørrete, grinete bortskjemte unger, ikledd allværsparkasen og flate fotformsko bare for å bli konfrontert med alle disse striglede, nysminkede vakre damene som kan sitte på kafe en hel lørdag og hoppe på første og beste fly til Paris.

I tillegg treffer de jo spikeren på hodet hver gang de uttaler seg om barneoppdragelse, så det er jo en synd og skam at disse übersmarte, pedagogisk riktige menneskene ikke skal ha barn slik at de får vist sine medsøstre hvordan barn virkelig skal takles.

Hvorfor kan de ikke bare holde seg inne og kun gå ut etter klokka 22 på kvelden? Og da helst kledd i en heldekkende burka med dertilhørende munnkurv?????!!

:gjeiper:

:ironi:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:fnise:

Innspirert av "hvorfor må barna være med i butikken" tråden? :)

Endret av LilleBlåklokke
Skrevet

Verden er overbefolket, og vi barnløse påtar oss ansvaret til å ikke fortsette den galskapen du og din verpesyke ødelegger jordkloden vår med. Så enkelt er det! Du fortjener den driten når du reproduserer!

:regn:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Vi unormale stakkarslige menn og kvinner som ikke har barn vi gjemmer oss.

Det er jo synd på sånne som oss som ikke har skjønt hva vi går glipp av.

Barn er jo hele livet! og meningen med alt. Og ganske fantastisk!

Jeg jobber med glede overtid for at sånne som deg som må løpe for å hente barnet i barnehagen.

Det synes jeg er helt greit. Jeg gjør det tilogmed uten betaling.

Det er jo meg det er noe galt med.

Om kveldene så sitter jeg hjemme lytter med glede til barnet til alenemoren i etg. under som skriker seg gjennom en ny natt.

Vakkert tenker jeg, og blir veldig glad for at en ny natts søvn blir oppdelt.

Jeg synes også det er nydelig med barn som hylskriker i butikker fordi de ikke får det de vil. Enda bedre med barn på fly. Gjerne en skikkelig lang flytur hvor jeg bare skal noe så trivielt som på jobb, og må høre på 3-4 timers gråt, da blir jeg veldig glad.

Det er jo oppriktig synd på de av oss som ikke har barn. Vi burde kanskje ikke få lov til å gå ut i det hele tatt.

Skrevet

LOL :)

Ang. du med alenemoren i etg. under. Det er slikt en må regne med når man bor i blokk o.l.

Skrevet

Jeg har ingenting imot barnløse som sådan.

Skrevet
Jeg har ingenting imot barnløse som sådan.

Nemlig, som rase er vi faktisk ganske hyggelige! Nå er det ikke så mange måneder til jeg forlater de barnløses rekker, da blir jeg nok misunnelig jeg også.

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet

Javisst. Der traff du spikeren på hodet gitt. Det er akkurat det jeg tenker hver gang jeg ser en fortvilet mor med en unge som hyler i butikken fordi h*n ikke får viljen min: å så ufattelig leit at det ikke er meg ...

NOT ...

Skrevet
Jeg har i lengre tid lurt på hvorfor alle disse snertne, frivillig barnløse får ferdes fritt blant oss andre dødelige.

Vi med mann og barn og en karriere på hylla blir så vanvittig misunnelige...

Jeg kjenner sjalusien rase når jeg på en travel lørdag står på bussen på vei inn til byen med mine tre barnevogner, stappfull av snørrete, grinete bortskjemte unger, ikledd allværsparkasen og flate fotformsko bare for å bli konfrontert med alle disse striglede, nysminkede vakre damene som kan sitte på kafe en hel lørdag og hoppe på første og beste fly til Paris.

I tillegg treffer de jo spikeren på hodet hver gang de uttaler seg om barneoppdragelse, så det er jo en synd og skam at disse übersmarte, pedagogisk riktige menneskene ikke skal ha barn slik at de får vist sine medsøstre hvordan barn virkelig skal takles.

Hvorfor kan de ikke bare holde seg inne og kun gå ut etter klokka 22 på kvelden? Og da helst kledd i en heldekkende burka med dertilhørende munnkurv?????!!

:gjeiper:

:ironi:

:ler: Herlig!

Skrevet

Kanskje greit å huske på at vi som gruppe jobber mer enn de med barn, og således bidrar til at ditt avkom for sponset helse, tannlege, barnehage og skole gjennom oppveksten , og at du som forelder får barnetrydt, kontantstørre, fødselspenger, osv som du har betalt lite av til skattekassen selv.

Skrevet

Så vi har ikke betalt inn til statskassen vi med barn da liksom. Jeg for min del fikk mitt første barn da jeg var 38 og har hatt lønnet arbeid siden jeg var 11( fakstisk, selv om det selvsagt var ved siden av skolen til å begynne med) så jeg føler ikke akkurst at jeg snylter på samfunnet...

Skrevet
så jeg føler ikke akkurst at jeg snylter på samfunnet...

Ikke du, men barna dine snylter.

Skrevet

Det værste av alt er at de kan pule uten å amme.

Skrevet

Jeg er barnløs med et veldig etterlengtet barn i magen. og som langtids ufriviilig barnløs skulle jeg gjerne byttet alt i verden mot å være den moren foran meg i køen på butikken med barnet som gråter fordi h*n ikke fikk sjokolade feks.

Jeg er klar over at det vil bli fryktelig slitsomt og alt det der. men duverden for en berikelse da!

Og bare vent, til høsten kommer jeg og sikkert til å drømme tilbake til gamle dager da jeg hadde tid til å sminke meg og klærne mine kunne brukes to dager på rad fordi ingen gulpet på dem ;)

Skrevet

Herretud for en tåpelig tråd. Hvorfor synes du det er ok å hetse barnløse på denne måten? "Buhu, noen sa noe ufordelaktig om barn i en annen tråd. Da har jeg rett til å slenge rundt meg med ubegrunnede fordommer og sårende utsagn om ALLE barnløse".

Er det slik du oppdrar ungene dine også? Det er greit å mobbe en hel gruppe fordi én person i den gruppen har sagt noe stygt til deg? Er det rart de ikke får bukt med mobbing i skolen?

Skrevet

Klart barn er en stor utgiftspost, men vi har da alle vært barn. Å kalle dem snyltere er vel ikke heeelt rett betegnelse... De fleste barn voker opp og blir lovlydige skattebetalere med årene. Slapp av du bare.

Skrevet
Klart barn er en stor utgiftspost, men vi har da alle vært barn. Å kalle dem snyltere er vel ikke heeelt rett betegnelse... De fleste barn voker opp og blir lovlydige skattebetalere med årene. Slapp av du bare.

Leste du setningen du siterte? Der står det jo at hun IKKE kalte BARNA snyltere, hun kalte FORELDRENE snyltere. Ikke at jeg er enig i at de er det, men jeg blir bare så oppgitt når folk driver og siterer innlegg de ikke har giddet å lese ordentlig engang...

Skrevet

Leste du setningen du siterte? Der står det jo at hun IKKE kalte BARNA snyltere, hun kalte FORELDRENE snyltere. Ikke at jeg er enig i at de er det, men jeg blir bare så oppgitt når folk driver og siterer innlegg de ikke har giddet å lese ordentlig engang...

Og hvis du leser innleget så står der klart at det er BARNA som snylter og IKKE de voksne.

Skrevet

så du mener seriøst at "Ikke du, men barna dine snylter." betyr stikk motsatt av det det står? "Ikke du" betyr "du", mens "men barna dine snylter" betyr "barna dine snylter ikke"? *klør seg i hodet og lurer på om jeg har blitt seriøst blond i løpet av natta*

bortsett fra det:

Glimrende innlegg TS! :ler:

liker sånn bruk av ironi jeg, og føler meg overhode ikke snakket stygt om, selv om jeg er barnløs.

Skrevet
Det værste av alt er at de kan pule uten å amme.

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...