Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Grrr_*
Skrevet

Min manns kvinnelige kollega ringte nettopp klokka halv 10 ! på kvelden fordi hun ikke kommer ut av det bygget hun jobber i .

Jge kan ikke fatte og begripe hvorfor i alle dager hun ringer mannen min om dette ....

Nå har de sittet og snakket om hvorfor ditt og hvorfor datt og hvem andre hun kan ringe til og telefon nr til securitas mens jeg hører dama ler trillende i bakgrunnen , i sikkert 10 minutter .

Kan hun ikke bare hoppe ut av et vindu da , hvis det haster sånn .. nå foreslå mannen forøvrig det mens han lo hjertelig ...

GGGGGGGGGGGGGGGGRrrrrrrrrrrrrrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min manns kvinnelige kollega ringte nettopp klokka halv 10 ! på kvelden fordi hun ikke kommer ut av det bygget hun jobber i .

Jge kan ikke fatte og begripe hvorfor i alle dager hun ringer mannen min om dette ....

Nå har de sittet og snakket om hvorfor ditt og hvorfor datt og hvem andre hun kan ringe til og telefon nr til securitas mens jeg hører dama ler trillende i bakgrunnen , i sikkert 10 minutter .

Kan hun ikke bare hoppe ut av et vindu da , hvis det haster sånn .. nå foreslå mannen forøvrig det mens han lo hjertelig ...

GGGGGGGGGGGGGGGGRrrrrrrrrrrrrrr

Husker jeg også måtte ringe en kollega om noe lignende en gang. Det e faktisk sant. Det var til og med lørdag ettermiddag og ytterdøren gikk ikke opp. Ikke moro å tenke på at en skulle være i en øde, mørk bygning en hel helg. Han var den eneste myndighetspersonen jeg visste nr. til. I tillegg hadde jeg en ekkel kollega ved min side. (det er godt det var hans skyld)

Regner med at han prøver å trøste henne og hun vise at hun ikke er redd..

Synes både du og din samboer er stygge. Håper noe lignende skjer dere en gang. Og at INGEN kan hjelpe dere.

Skrevet

Nei, seriØSt! Jeg synes du bør kreve at mannen din kun jobber steder med mannlige arbeidstakere! Dette er på grensen av utroskap!

Men seriøst (på ordentlig denne gang);

Har ikke bygget nødutganger? Hvordan hadde hun kommet seg ut hvis det hadde begynt å brenne? Eller er problemet at sistemann som kan skru på alarmen har gått for dagen?

Hvis jeg hadde klart å låse meg inne (eller hva hun nå har gjort), så hadde jeg nok ringt en kollega før jeg hadde plaget securitas.

Skrevet

Skjønner at du kan bli litt irritert av dette, men jeg synes du overreagerer litt nå. Hadde kjæresten min halshugget meg for hver gang jeg prater med en mann/mannlig kollega, så hadde ikke jeg vært i det forholdet lenge.

Skrevet

Er det en annen grunn til at du reagerer så kraftig på at denne kollegaen ringer mannen din? Det høres ut som om du er en smule sjalu på den hyggelige tonen mellom dem...

Skrevet
TS du må slappe litt av...

Enig.

Om noe slikt hadde skjedd med meg hadde jeg nok også ringt en kollega, og det hadde nok vært grunnlag for en ganske festlig samtale da det er en ganske morsom situasjon :)

Samme faen hvilket kjønn kollegaen er vel.

Skrevet

Jo , men jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke ringte til Securitas som kunne ha kommet og åpnet døra for henne ....................................................................................................................................................................................................................................................men til en annen kollega som ikke kunne få henne ut i det hele tatt ..................

Det var forøvrig den 3 samtalen den kvelden fra noen på jobben hans .....................................

Gjest Tanita
Skrevet

Fullt forståelig at hun ringer en kollega før hun ringer securitas.

Nå vet ikke jeg hva slags jobb han har, men sånn er det bare, jeg syns du overreagerer. Og ikke bare litt.

Skrevet (endret)
Jo , men jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke ringte til Securitas som kunne ha kommet og åpnet døra for henne

Kanskje hun ikke visste at hun kunne ha ringt Securitas for hjelp, og heller ringer noen hun kjenner som jobber i samme bygget for å få råd og hjelp. En utrykning fra Securitas er vel heller ikke gratis. Å hoppe ut av et vindu for så å la dette stå åpent hadde vel ikke blitt så godt mottatt av forsikringsselskap e.l. etter et innbrudd.

En filleting å irritere seg over, har man ikke problemer så skaper man de tydligvis.

Endret av Xtend
Skrevet
Fullt forståelig at hun ringer en kollega før hun ringer securitas.

Nå vet ikke jeg hva slags jobb han har, men sånn er det bare, jeg syns du overreagerer. Og ikke bare litt.

Ja , jeg syntes det er helt meningsløst å ringe en kollega før hun ringer securitas .

Det eneste hun oppnår med det er jo å måtte være inni bygningen enda lenger.

Det er en annen ting å ringe en kollega MENS man venter på securitas .

Securitas må jo komme uansett , så utrykningsgebyret deres kommer man jo ikke rundt allikevel .

Skrevet
Ja , jeg syntes det er helt meningsløst å ringe en kollega før hun ringer securitas .

Securitas må jo komme uansett , så utrykningsgebyret deres kommer man jo ikke rundt allikevel .

Er det alltid Securitas man skal ringe til?

I så fall skal jeg virkelig ike bry mine kolleger mer...det kunne for min del også bare vært en hempe ved døren eller noe slikt.

Forøvrig rart at mannelige kolleger ikke kan ordne opp i slikt, når man er to på jobb?!

Skrevet

Ts, du må virkelig roe deg ned og godta at mannen din har kvinnelige kollegaer som stoler på han og som ringer han selv om klokka er 10 på kvelden.Kanskje hun hadde glemt nr til securitas, kanskje hun var kjempe redd og trengte å prate med noen hun visste kunne få henne til å slappe litt av, kanskje hun trodde mannen din kunne hjelpe henne ut av bygget.... Kan være mange grunner til at hun ringte til nettopp din mann, men tviler på at det var for å plage deg.

Skrevet (endret)

Må de ansatte ALLTID ringe securitas når de er sistemann hjem? Det synes jeg høres VELDIG merkelig ut! Jeg forstår virkelig hun kollegaen at hun ringte mannen din fremfor å ringe securitas, og risikere et gebyr de gjerne ikke trengte å betale. Kanskje mannen din visste hvordan hun skulle komme seg ut (at hun trodde (håpte) det, ihvertfall)? Har dere kontaktet han/hun som har med brannvern å gjøre i bedriften deres? Dette høres direkte farlig og ulovlig ut!

Hvem 3 som hadde ringt mannen din den kvelden? Samme dama, eller 3 forskjellige damer? damer/menn?

Endret av Jade
Skrevet

Securitas må ikke komme uansett, nei. Det kan være det er en måte å komme seg ut på som man ikke vet om, og da kan man ringe kollegaer og høre med dem om de vet hvordan man kommer seg ut, i stedet for å måtte betale for at securitas må komme. Det kunne også være at hun lurte på om hun kom til å sette av noen alarmer om hun gikk ut nødutgangene. Eller hun lurte kanskje på om det gikk an å lukke vinduet fra utsiden om hun skulle klatre ut der.

Du overreagerer noe så kraftig at du bare driter deg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...