Gjest Rosin Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 På den greske restauranten der vi av og til går, har de en rett med ovnsbakt aubergine, grønn squash og grønn paprika. Det ser ut til å være bakt i en tomatsaus. Sausen er veldig god, og har litt røyksmak og kanskje littegrann søtsmak. Er det noen som vet om denne retten har et navn? Drømmer om å lage det hjemme. Å ovnsbake grønnsakene skal jeg alltids få til, men sausen er verre. Interesser i oppskrift på det. Servicenivået på restauranten er ganske labert, så jeg har ikke spurt til nå. Retten står på en buffet, dermed har jeg ikke lest det i menyen.
Mixelite Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Er det noen som vet om denne retten har et navn? Drømmer om å lage det hjemme. Å ovnsbake grønnsakene skal jeg alltids få til, men sausen er verre. Interesser i oppskrift på det. Briami. Jeg har ingen spesiell oppskrift, men Google er din venn
Gjest Rosin Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Briami. Jeg har ingen spesiell oppskrift, men Google er din venn Tusen takk for svar. Nå skal det googles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå