Tjorven Skrevet 24. juni 2003 #1 Skrevet 24. juni 2003 De siste ukene har jeg merket godt at jeg mister en del ekstra hår. Heldigvis ikke noen sånne store mengden, men det er altså mer enn bare noen hårstrå... Finnes det noen hårkur dere vil anbefale eller andre måter å bli kvitt dette her på?
cappocino Skrevet 24. juni 2003 #2 Skrevet 24. juni 2003 Du er ikke gravid da? :o Er det ikke da man kan miste endel hår mer enn vanlig? :brunette: :smilejenta:
Tjorven Skrevet 24. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2003 Du er ikke gravid da? Er det ikke da man kan miste endel hår mer enn vanlig? :o Nei, det ville overraske meg stort isåfall. Nei, jeg er ikke gravid, så det er ikke den løsningen på det. Har tidligere tatt en del vitaminer, men er ikke så flink til å ta de regelmessig nå lenger...det kan jo ha en viss sammenheng med det... Men hvordan kan jeg bli kvitt dette her?
Tusseline Skrevet 24. juni 2003 #4 Skrevet 24. juni 2003 Føler du deg stresset? Har du lidd av et tap den siste tiden? Har du ikke vært påpasselig med inntak av viktige næringstoffer, mineraler og vitaminer? Bruker du riktige hårprodukter? Vel, Tjorven, "røyting" kan skyldes så meget. Foregår dette over en lengre periode vil jeg anbefale en tur innom fastlegen din. Lykke til!
Tjorven Skrevet 24. juni 2003 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2003 Det er ikke såååå ille altså. Høres nå ut som om det detter store dotter ut av håret mitt... Det er etter at jeg har dusjet at jeg merker at jeg har røytet litt mer enn vanlig...men ikke noe såååå voldsomt akkurat... Hva slags mineraler/vitaminer bør jeg ta?
Tusseline Skrevet 24. juni 2003 #6 Skrevet 24. juni 2003 Det er helt naturlig å "røyte" litt mer en vanlig i en periode. Ingen grunn til bekymring her B- vitaminer styrker jo både hår, hud og negler og multivitaminer er heller ikke å forakte.
Tjorven Skrevet 24. juni 2003 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2003 B- vitaminer styrker jo både hår, hud og negler og multivitaminer er heller ikke å forakte. Da prøver jeg med det! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå