Gjest Gjest_Mamma_* Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Hei .. Hvis noen syns dette er sprøtt så er det også min opplevelse av det.Har en eks som krever barebidraget og barnetrygd ført over på seg Barnet bor hos meg og det skal det gjør. Grunnen er at han vil ha de pengene . Og ja dette er tilfelle og ikke tull.. Lurer på hva dere ville gjort. Dere som ikke tror på meg kan bare la være å svare. :-)
lulle Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Det er jo strengt tatt ikke noe å gjøre. Jeg ville bare ignorert hele greia. Hvis han vil, kan ha jo prøve å søke nav, men utfra de opplysningene du gir vil han jo ikke nå frem. Bare av nysgjerrighet... hva er hans argument for at du skulle overføre bidrag og baretrygd til ham?
Jade Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Jeg hadde ledd meg skvett fordervet, og bedt han (som lulle skriver) ta dette opp med NAV. Hvis han seriøst mener at dette er noe han kan kreve, så hadde det vært hysterisk morsomt å vært en flue på veggen hos NAV når han prøver å fremme kravet sitt
Gjest men Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Har en eks som krever barebidraget og barnetrygd ført over på seg Det kan han jo bare fortsette å drømme om. Ikke bruk energi på å irritere deg over en slik mann.
Gjest Mamma of jeg som startet tråden Skrevet 18. januar 2009 #5 Skrevet 18. januar 2009 Ja.. argumentet er at dn eeldste jenta på 17 skal få 4000 kr hver mnd.. Og nav har stoppet barnebidraget også har fortalt hvordan det ligger ann, men det har en behandlingstid . Rett før jeg ringer en advokat.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Ja.. argumentet er at dn eeldste jenta på 17 skal få 4000 kr hver mnd.. Og nav har stoppet barnebidraget også har fortalt hvordan det ligger ann, men det har en behandlingstid . Rett før jeg ringer en advokat. Hvorfor har nav stoppet barnebidraget? Er barna mer hos faren enn hos deg? Høres merkelig ut dette. Forklar deg mer
Gjest Starter av tråd Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 For han har sagt at hun har flyttet, men hun bor fortsatt her..HUn har ikke samvær med han en gang. Men uansett.. venter jo bare at det ordner seg igjen Utrolig at det går ann. Følger detgode rådet om å ikke la meg irritere.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 Hei .. Hvis noen syns dette er sprøtt så er det også min opplevelse av det.Har en eks som krever barebidraget og barnetrygd ført over på seg Barnet bor hos meg og det skal det gjør. Grunnen er at han vil ha de pengene . Og ja dette er tilfelle og ikke tull.. Lurer på hva dere ville gjort. Dere som ikke tror på meg kan bare la være å svare. :-) Er det noe å br seg med da? kan du ikke bare lukke øra. Ikke får han gjort noe med det heller......... Skal man være opptatt av alt xer sier, så får vi aldri sovet.......GJESP:...
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #9 Skrevet 18. januar 2009 Hei .. Hvis noen syns dette er sprøtt så er det også min opplevelse av det.Har en eks som krever barebidraget og barnetrygd ført over på seg Barnet bor hos meg og det skal det gjør. Grunnen er at han vil ha de pengene . Og ja dette er tilfelle og ikke tull.. Lurer på hva dere ville gjort. Dere som ikke tror på meg kan bare la være å svare. :-) Gled deg til den dagen ungene er 18 år. jeg så frem til den dagen i mange år. Den dagen fikk jeg sjelefred og kom i harmoni med meg selv.
Jade Skrevet 18. januar 2009 #10 Skrevet 18. januar 2009 Er det noe å br seg med da? kan du ikke bare lukke øra. Ikke får han gjort noe med det heller......... Skal man være opptatt av alt xer sier, så får vi aldri sovet.......GJESP:... Klart hun må bry seg hvis NAV faktisk har stoppet utbetalingene?!
Gjest Gjest_Mamma_* Skrevet 19. januar 2009 #11 Skrevet 19. januar 2009 Takk for at dere bryr dere. Ja Nav har stoppet bidraget. Vet at det kommet tilbake, men det er en behandlingstid på 12 uker. Og til deg som gjesper. Håper du ikke hadde gjort det om det var dine barn det gjaldt. :-)
Gjest Gjest_Gjest3_* Skrevet 20. januar 2009 #12 Skrevet 20. januar 2009 Så godt å høre at NAV for en gangs skyld hører på far i en sak. Noe skurrer her..... Hørt om en lignende sak i dag jeg.....NAV stoppet barne trygd, men ikke før adresse forandring på barnet var hos Folkereg....Og da kunne NAV også stoppe bidraget til mor fra far. Men, dette var ikke lett for den faren.... Så jeg tror vel kanskje at det er litt feil opplysninger her....hos TS kanskje?? De stopper ikke bare fordi faren sier noe. Veldig vanskelig å få stoppet og endret på ting hos NAV for en far nemlig. Men det gleder meg at fedre blir hørt for en gangs skyld:)
Gjest Gjest_Mamman_* Skrevet 21. januar 2009 #13 Skrevet 21. januar 2009 Kjære deg gjest 3 :-) Det er det NAV har gjort ja.. Stoppet bidraget. jepp noe alvorlig skurrer her i forhold til NAV. Hallo, i luken .. NAV skal sjekke på folkeregisteret før de stopper både barnetrygd og bidrag så her har de gjort en feil. Sånn er denne saken , men det kan være andre saker dere far har rett og det er helt iorden :-) Men denne gangen har far rett og slett løyet og det er ikke så smart om jeg ettersom NAV forklarte ..men skjønner tankegangen din . De tok det selvfølgelig for gitt at far snakket sant.Fedre har blitt dårlig behandlet i mange år så klart de må selvfølgelig bli hørt. Men ikke med løgner. En plass må grensa gå være seg mor eller far.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå