Gjest Ethereal Skrevet 24. juni 2003 #1 Skrevet 24. juni 2003 Jeg har bestemt meg for å farge øyenvippene før ferien. Selv om de er ganske mørke fra før, blir de nok enda finere i kullsvart. Men jeg er litt pysete, og er redd for å få farge i øynene :oops: Er det lurest å gå til hudpleieren helt usminket og med briller i stedet for linser? Jeg kan jo alltid ta på meg linsene etterpå. Eller kan man gå dit med linser?
Suzy Skrevet 24. juni 2003 #2 Skrevet 24. juni 2003 Ja gå uten linser! Har farget øyevippene en gang og det ble endel kliss av det... Veldig greit å ikke få olje inn på linsene f.eks. Jeg ble veldig fornøyd med farginga, men endte med å bruke mascare likevel for å få dem mer fyldige... Suz
Elze Skrevet 24. juni 2003 #3 Skrevet 24. juni 2003 Jeg bruker linser og har fått farget øyevippene med linsene på mange ganger. Det går helt fint, men du kan bli litt tørr i øynene av å sitte med dem helt lukket såpass lenge. Jeg er ekstremt nærsynt og går aldri noe sted uten linser, men hadde jeg kunne velge hadde jeg kanskje gått uten linser. Si fra til hudpleieren at du har linser på, slik at vedkommende kan være litt ekstra forsiktig. Det er sikkert lurt å gå usminket, men hvis ikke fjerner de jo eventuell øyensminke før de setter i gang.
Gjest Ethereal Skrevet 24. juni 2003 #4 Skrevet 24. juni 2003 Tusen takk for tipset! Jeg tror jeg får våge meg dit med briller, jeg... Evt bare solbriller, jeg har jo "bare" -1,50 i styrke, så er ikke helt handikappet. Mascara kommer jeg nok uansett til å bruke
Suzy Skrevet 24. juni 2003 #5 Skrevet 24. juni 2003 Har lurt på om jeg skal ta en tur jeg også - for å kunne være mer usminket om sommeren. Greit å slippe striper med mascara neover kinnene om en skulle være så heldig å treffe på en dag det er aktuelt å dra på stranda... Suz
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #6 Skrevet 24. juni 2003 Noen som anbefaler et sted i Oslo-Asker-Drammen området? Jeg og skal farge øyevippene mine i sommer siden de er helt lyse, og det hadde vært kjekt å gå uten sminke om jeg tilfeldigvis skulle ta en dukkert i sommer..
Gjest Ethereal Skrevet 24. juni 2003 #7 Skrevet 24. juni 2003 @Suzy: VANNFAST mascara jeg har bare ikke funnet den riktige enda, men mange skryter av Max Factors vannfaste. Selv føler jeg en dragning mot Vertiginious fra Rubinstein i vannfast:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå