Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #1 Del Skrevet 6. januar 2009 Noen som har noen ideer om hvorfor gutter ikke sender meldinger først? flere som har opplevd dette? må nok ta initiativ selv, men vil ikke mase heller...svaret på meldingene er nøytrale med positive innslag, men han tar bare ikke kontakt føst:( blir litt lei meg jeg...er han ikke interesert nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. januar 2009 #2 Del Skrevet 6. januar 2009 Fordi mange menn synes det er sløsing av tid og ressurser å bedrive intetsigende smataler på sms. Jeg er fullstendig enige med mennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-majse- Skrevet 7. januar 2009 #3 Del Skrevet 7. januar 2009 Har opplevd (og lurt på) det samme selv -se tidligere tråd her inne. Etter å ha pratet mye med fyren i det siste, tror jeg rett og slett gutta ikke har samme behov for kontakt som oss jenter. De har det ok med at det går en stund mellom hver gang man har kontakt, uten at det nødvendigvis sier noe om følelsene hans, mens vi jenter ofte har behov for kontinuerlig bekreftelse.. Det er min teori iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 7. januar 2009 #4 Del Skrevet 7. januar 2009 Støtter deg, Majse. Har oppdaget det samme selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå