Gå til innhold

Er det folk på byen etter nyttår?

Gjest Gjest_Michelle_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Michelle_*

Tenkte å ta en tur på byen førstkommende fredag. Men nå begynner jeg å bli litt i tvil om det er veldig lite folk som går på byen nå rett etter nyttår. Hva tror dere? Er de fleste hjemme og hviler/sparer etter nyttårsfeiringen? Jeg orker ikke bruke penger på en bykveld hvis det nesten ikke er folk, kommer ikke helt i stemning da. :) Snakker om Oslo og aldersgruppen 25-40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte å ta en tur på byen førstkommende fredag. Men nå begynner jeg å bli litt i tvil om det er veldig lite folk som går på byen nå rett etter nyttår. Hva tror dere? Er de fleste hjemme og hviler/sparer etter nyttårsfeiringen? Jeg orker ikke bruke penger på en bykveld hvis det nesten ikke er folk, kommer ikke helt i stemning da. :) Snakker om Oslo og aldersgruppen 25-40.

Jeg har ikke merket noe til det.....men jeg er alltid i stemning og får alltid menn etter meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært tamt i det siste, tror folk har fått litt nok etter all jul- og nyttårsfylla.

Denne helgen var det iallefall unormalt tomt på byen, og i går og i dag var det også skuffende (OK, det er hverdag, men de stedene jeg går pleier å være litt fullere). Men innen helgen tipper jeg de fleste har kommet over bakrusen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel snart ingen vits i å gå ut lengre..

her i byen stenger servering klokken 1 og alle kastes ut klokken 2, så stå i kald taxi kø. Kan ikke lengre kjøpe mat etter klokken 1 flere steder heller.

+ å gå på byen er idiotiskt dyrt

Nei takke meg til morsomme hjemmefester rundt omkring istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...