hjemmealene Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hei alle sammen! Jeg blei kjent med en dame i august og vi hadde en affære som varte til november. Etter vi gjorde det slutt realiserte jeg meg at jeg var blitt forelsket i denne personen. Dessverre sitter ho ikke med de samme følelser. Jeg sover dårlig, spiser lite, er nervøs, ha en diger rosa elefant gående gjennom kroppen min. Jeg har prøvet å snakke med henne om dette. Ho sier at ho ikke kan hjelpe meg siden ho ikke sitter på samme følelser. Ho har allikevel vært en god venn og prøvt å hjelpe meg gjennom dette. Men jeg kan ikke fortsette å plage ho med mine følelser! Hvordan blir jeg ferdig med disse følelser, hvordan avslutter jeg dette på en fornuftig og på en måte slik at jeg slipper å plage henne med dette? Endret 6. januar 2009 av hjemmealene
LonelyMan Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 (endret) . Endret 11. januar 2009 av LonelyMan
hjemmealene Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2009 Kjøp boken "The Game" av Neil Strauss og du vil komme deg videre i livet. Der vil du lære at kvinner ikke er som menn og at du ikke kan få innpass i hennes liv når hun først har lukket døren. Trist, men sant. Kom deg videre i livet! Du vet, havet består av mange dråper "boka er bestilt" vidare skal jeg uansett! Takk alikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå