Gå til innhold

loette

Pialill

Anbefalte innlegg

Hei jenter=)

jeg var innom apoteket i dag og hentet resepten min på Loette 3x28. De tidligere gangene jeg har hentet resepten min var før jeg fylte 20 og da fikk jeg jo rabatt. men jeg aner ikke hva denne var. da jeg betalte kom det på mye mer enn jeg trodde det kom til å bli, men reagerte ikke da fordi jeg kjøpte en del annet og, men da jeg så på kviteringen så jeg at jeg har betalt over 400 kr for tre måneders forbruk av pillen... før kostet den bare litt over 100lappen. vil det si at jeg fikk 300 kr i rabatt før jeg fylte 20 eller har jeg betalt for å hente ut to resepter?

håper dere som bruker loette vet hva den vanligvis koster=) hvis ikke må jeg innom apoteket i morgen og spørre:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betalte 130 kr da jeg var på apoteket i går. Får rabatt, så antar at den vanligvis koster 230 kr. Du har nok betalt for mye ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr.Feber
Hei jenter=)

jeg var innom apoteket i dag og hentet resepten min på Loette 3x28. De tidligere gangene jeg har hentet resepten min var før jeg fylte 20 og da fikk jeg jo rabatt. men jeg aner ikke hva denne var. da jeg betalte kom det på mye mer enn jeg trodde det kom til å bli, men reagerte ikke da fordi jeg kjøpte en del annet og, men da jeg så på kviteringen så jeg at jeg har betalt over 400 kr for tre måneders forbruk av pillen... før kostet den bare litt over 100lappen. vil det si at jeg fikk 300 kr i rabatt før jeg fylte 20 eller har jeg betalt for å hente ut to resepter?

håper dere som bruker loette vet hva den vanligvis koster=) hvis ikke må jeg innom apoteket i morgen og spørre:P

229kr for 28tabletter x3 brett i følge felleskatalogen.

Gå og krev 200 kr tilbake:)

http://www.felleskatalogen.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk=)

syns det var utrolig dyrt:P satt og vurderte å slutte på pillen, har ikke råd til å bruke 150 i måneden på p-piller som student:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...