instance Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Jeg skulle hatt et juletreteppe til å ha under juletreet, men alle jeg har sett til nå er veldig mye mønster og broderier på. Er det noen som vet om hvor jeg kan få tak i et litt enklere teppe? Gjerne på salg!
Gjest Wind Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Hva med å sy/lage et selv? Tror det ligger mange oppskrifter på slikt ute på nettet.
øyenstikker Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Jeg lette oglette men fant ingen. Så jeg sydde meg et selv. I hvitt brokade stoff, engleri sølvstoff rundt, som ble troklet påmed perler mellom hvert sting. ble såå fint!!
instance Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2009 Huff, jeg er ikke så fryktelig huslig av meg, så det å sy selv virker som en litt for stor utfordring. Men takk for svar uansett!
mamsemamma Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Jeg lette oglette men fant ingen. Så jeg sydde meg et selv. I hvitt brokade stoff, engleri sølvstoff rundt, som ble troklet påmed perler mellom hvert sting. ble såå fint!! Hmm.. Kanskje jeg skulle prøve på det til neste år Må finne et stoff som "tåler" å bli brukt som juletreteppe. Det vi har nå er fælt egentlig, rundt juteteppe med nisser på
øyenstikker Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Var faktisk ikke så vanskelig. men var veldig mye arbeid å trokle på alle englene med perler mellom hvert sting. Hele håndball em gikk med på det
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Vi kjøpte et på Plantasjen. Rød filt med noen enkle hjerter rundt. Jeg tror det samme teppet finnes i grått også.
Lotten Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Jeg synes dette er utrolig fint. Liker også dette Georg Jensen damask teppet. Men billig kan det ikke sies å være.
^^Belle^^ Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Vi kjøpte juletreteppe på Ikea med innlagte lyspærer i, formet som en stor stjerne. Det er veldig enkelt (grått), men kanskje litt for glorete for deg med lysene? Hos oss er julepynt more is more...is more!
Gjest Emera Skrevet 10. januar 2009 #11 Skrevet 10. januar 2009 Jeg synes dette er utrolig fint. Liker også dette Georg Jensen damask teppet. Men billig kan det ikke sies å være. Kjempefine begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå