Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt et juletreteppe til å ha under juletreet, men alle jeg har sett til nå er veldig mye mønster og broderier på. Er det noen som vet om hvor jeg kan få tak i et litt enklere teppe? Gjerne på salg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å sy/lage et selv? Tror det ligger mange oppskrifter på slikt ute på nettet.

Skrevet

Jeg lette oglette men fant ingen. Så jeg sydde meg et selv.

I hvitt brokade stoff, engleri sølvstoff rundt, som ble troklet påmed perler mellom hvert sting.

ble såå fint!!

Skrevet

Huff, jeg er ikke så fryktelig huslig av meg, så det å sy selv virker som en litt for stor utfordring. :) Men takk for svar uansett!

Skrevet
Jeg lette oglette men fant ingen. Så jeg sydde meg et selv.

I hvitt brokade stoff, engleri sølvstoff rundt, som ble troklet påmed perler mellom hvert sting.

ble såå fint!!

Hmm.. Kanskje jeg skulle prøve på det til neste år :) Må finne et stoff som "tåler" å bli brukt som juletreteppe. Det vi har nå er fælt egentlig, rundt juteteppe med nisser på :fnise:

Skrevet

Var faktisk ikke så vanskelig. men var veldig mye arbeid å trokle på alle englene med perler mellom hvert sting.

Hele håndball em gikk med på det :fnise:

Skrevet

Vi kjøpte et på Plantasjen. Rød filt med noen enkle hjerter rundt. Jeg tror det samme teppet finnes i grått også.

Skrevet

Georg Jensenteppet var lekkert.

Skrevet

Vi kjøpte juletreteppe på Ikea med innlagte lyspærer i, formet som en stor stjerne. Det er veldig enkelt (grått), men kanskje litt for glorete for deg med lysene? :fnise: Hos oss er julepynt more is more...is more! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...