tuji Skrevet 24. juni 2003 #1 Skrevet 24. juni 2003 Ojojojoj, har jo helt glemt å hetse alle Molde-fans
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #3 Skrevet 24. juni 2003 Jepp, endelig fikk de sin etterlengtede seier. Den smakte sikkert ekstra godt.... Men - som innflyttet trønder (har bodd på Sunnmøre i 5 år) er det klart at når det gjelder fotball, vel trenger jeg si mer....
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2003 #6 Skrevet 24. juni 2003 He, he.... Skulle nå Aafk endelig vinne sin første elitekamp, så var det den beste plassen å gjøre det! Det var en DEILIG seier! Heia Ål'sund Det er første gang jeg skulle ønske jeg var på en fotballkamp. Jeg satt og hoppet i stolen hjemme når jeg fulgte resultatet. Og jeg er virkelig ikke opptatt av fotball, hater det er vel et bedre ord
tuji Skrevet 25. juni 2003 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2003 Samme her, men jeg har begynt å følge med litt etter at Aafk gikk opp i eliteserien. Dessuten kjenner jeg han som scoret ene målet -jippi! Tenker moldenserne er sure enda
Anglofil Skrevet 26. juni 2003 #8 Skrevet 26. juni 2003 Joda,det var gøy det,selvom jeg er VIF supporter.... 8) Klemz fra:
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2003 #9 Skrevet 26. juni 2003 Tenker moldenserne er sure enda He, he... det skal litt til å glemme dette for moldenserene! *fryder meg* Og skulle de klare å fortrenge det... så er vi vel på pletten og snakker om tapet deres på hjemmebane
tuji Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #10 Skrevet 27. juni 2003 Og skulle de klare å fortrenge det... så er vi vel på pletten og snakker om tapet deres på hjemmebane Det er en oppgave jeg skal ta meget alvorlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå