Gjest Gjest_Martin_* Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Har tenkt å overraske dama mi med et sånn makeupkurs som jeg har hørt at de har der. Men lurer på om det er noe bra. Noen som har erfaringer med de?? Hun har bursdag snart
Gjest Grafica Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Make Up Store generelt er dritbra, så det blir nok stor suksess det!
aprikos Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har vært der selv og er veldig fornøyd, men så skal det også sies at jeg var heldig med hun som hadde kurset for meg. Jeg kjenner to andre som har vært der, og de hadde andre sminkører enn meg, og de var ikke spesielt fornøyde. Uansett får jo kjæresten din sminke for de 495 kr som kurset koster, så bortkastet er det jo ikke
Gjest Gjest_Martin_* Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Godt å høre at du ble fornøyd.....var bare det at jeg har hørt noen rykter om at de ikke skal være så brae også. Vil jo at dama mi skal bli fornøyd :-) Eller finnes det andre slike steder i Trondheim som har slike sminkekurs???
Crianza Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Hvilke kosmetikkmerker fører Make up Store?? Synes konseptet høres spennende ut, men er litt kresen i merker...
Gjest Grafica Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Crianza: Make Up Store fører kun sitt eget merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå