Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #1 Skrevet 24. juni 2003 Hei! Er/var mensen deres den samme (som når dere brukte p-piller) som etter at dere sluttet med p-piller? Det er ca 1 år siden jeg sluttet med pillen og nå virker det som om mensen endrer seg.... (lysere farge, kortere, annen type smerte)... Rare greier!
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #2 Skrevet 24. juni 2003 Jeg har aldri hatt de store smertene eller sterke blødninger og mens jeg gikk på p-piller ble mengden enda mer redusert. Men jeg har gjort samme observasjon som deg om at blødningene er enda mindre og litt annerledes etter at jeg sluttet for underkant et år siden. Håper ikke dette reduserer sjansene for å bli gravid! Vi får sette vår lit til at de andre her inne kan si noe om saken. Hilsen Lille meg
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #3 Skrevet 24. juni 2003 Før jeg begynte med p-piller hadde jeg innmari sterke menssmerter. Faktisk var jeg omtrendt sengeliggende 1-2 dager. Blødningene var også sterke, føltes som om det rant tvers igjennom alt som var. Så fikk jeg et tips om noen som hadde fått det bedre etter at dem begynte med p-pillen. Og det stemte også for meg. Smertene ble kraftig redusert og blødningene betraktelig svakere. Dette var for 13 år siden.. Etter at jeg fikk sønnen min, fikk jeg de samme smertene og blødningene tilbake. Det var rett på p-pillene igjen da jeg var ferdig med å amme...
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #4 Skrevet 24. juni 2003 hei! Før jeg begynte på p-pllen hadde jeg kraftig mens, den varte 1 uke og jeg hadde kjempevondt i magen i 4-5 av dagene.. etter at jeg begynte på p-pillen har mensen blitt annerledes ja.. ca 2 dager med mens, blør lite og har ikke vodt i det hele tatt.. Nå har jeg sluttet på pillen for i sommer, så det blir jo spennende og se når jeg får igjen mensen, og hvordan den er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå