Gjest Lintin Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Ønsker meg så inderlig slike sko http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Men har forstått det slik at dette er fjorårets modell og jeg kan ikke finne dem noen steds, noen som har sett noen i butikk i Bergen?
Shinana Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Ebay auksjon Her er i alle fall riktig modell, men ikke sikkert størrelsen og fargen er riktig. Ebay er uansett stedet for å lete!
Gjest lintin Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Ebay auksjon Her er i alle fall riktig modell, men ikke sikkert størrelsen og fargen er riktig. Ebay er uansett stedet for å lete! Takk for tipset, jeg er litt ukomfortabel med å shoppe på tysk ebay, delvis pga språk samtidig er jo Euroen helt på trynet om dagen. Handler gjerne i billig Pund på ebay, men har faktisk ikke klart å finne den riktige skoen...jeg har saumfart Ebay USA og GB uten hell... Noen som er flinkere enn meg til å søke?
Nausicaä Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 De har de på skobutikken ved siden av Top Twenty på Galleriet. På salg.
nanya Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 I oslo har de de i alle fall både på Eurosko og DNA, så jeg tror absolutt du skal klare å få tak i de i Bergen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå