Gjest Lintin Skrevet 6. januar 2009 #1 Del Skrevet 6. januar 2009 Ønsker meg så inderlig slike sko http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Men har forstått det slik at dette er fjorårets modell og jeg kan ikke finne dem noen steds, noen som har sett noen i butikk i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 6. januar 2009 #2 Del Skrevet 6. januar 2009 Ebay auksjon Her er i alle fall riktig modell, men ikke sikkert størrelsen og fargen er riktig. Ebay er uansett stedet for å lete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lintin Skrevet 6. januar 2009 #3 Del Skrevet 6. januar 2009 Ebay auksjon Her er i alle fall riktig modell, men ikke sikkert størrelsen og fargen er riktig. Ebay er uansett stedet for å lete! Takk for tipset, jeg er litt ukomfortabel med å shoppe på tysk ebay, delvis pga språk samtidig er jo Euroen helt på trynet om dagen. Handler gjerne i billig Pund på ebay, men har faktisk ikke klart å finne den riktige skoen...jeg har saumfart Ebay USA og GB uten hell... Noen som er flinkere enn meg til å søke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 8. januar 2009 #4 Del Skrevet 8. januar 2009 De har de på skobutikken ved siden av Top Twenty på Galleriet. På salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanya Skrevet 8. januar 2009 #5 Del Skrevet 8. januar 2009 I oslo har de de i alle fall både på Eurosko og DNA, så jeg tror absolutt du skal klare å få tak i de i Bergen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå