Gå til innhold

Playa del Ingles

Barbie

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Playa'n i august,og har bare hørt negativ omtale om stedet.

Nå vil jeg gjerne høre fra dere som har noe positivt å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på Playa`en, for to år siden, og hadde en fin ferie. Det finnes steder å gå ut på for enhver smak. Vi gikk på rolige puber (mange av dem) og opplevde ikke Playa`en som noe mer bråkete sted enn noen av de typiske feriestednen sydover.

Må fortelle at min tante på 77 år var med!! Hun vil ned igjen samme sted!

Spør de ansatte der du skal bo, hvor de anbefaler deg å gå, og forklar hva du er ute etter, så blir dette en fin ferie.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt ok sted. Jeg var der helt utenfor sesongen. Men jeg anbefaler at dere setter av en dag og tar lokal bussen til porte Morgan. Bare buss turen er en opplevelse i seg selv...

Jeg tror også det går ann å ta bussen til Porte Rico og båt i fra der til Porte Morgan, men er ikke helt sikker..

kyss.gif Pusekatten kyss.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Pus den 2002-02-25 14:35 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig glad i Gran Canaria, men er ikke helt gira på Playa del Ingles... trives bedre på de litt mindre stedene. Er litt slitsom plass, kun turisme... Men som jeg sa i ett tidligere innlegg, Playa del ingles er et veldig godt utgangspunkt for å se resten av øya, selv om jeg ville foretrukket å bo i Puerto Rico(tja, kanskje ikke noen favoritt det heller), Puerto de Mogan, Playa del Cura eller Bahia Feliz.

tror du kan få en fin ferie bare du kommer deg litt ut av bykjernen i Playa del Ingles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer, det går båt fra Puerto Rico til Puerto Mogan. Det går også an å ta båt helt fra Arguineguin til Puerto Mogan, evt. med litt ventetid.

Kom hjem i går, etter to uker på Gran Canaria, har hatt det fantastisk! Playa Del Ingles har jeg ikke vært i. Men det finnes nok rolige og mindre rolige områder der også!

Uansett har Gran Canaria minst 350 soldøgn i året, og bare det er jo nyyyyyyyydelig.... *sukk*

God tur, kos deg! Du får det sikkert TOPP!!!

Hilsen12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kommer til å trives der, kommer an på hva slags ferie du er ute etter.

Før jul dro jeg og noen venninner til Gran Canaria, skikkelig heisatur icon_smile.gif Bodde i Bahia Feliz, en rolig og liten plass. Passa egentlig ypperlig, for Playa'n lå bare 5-10 min unna med drosje (billig)..så vi bodde rolig til, men hadde samtidig mulighet til å dra til Playa'n og ta oss en fest..

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...