Gjest Gjest_oslojente_* Skrevet 6. januar 2009 #1 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har lyst å sende mld til en mann jeg kjenner litt. Vi datet litt før jul, men så ble han lei av at jeg var sjenert og at han ikke fikk respons, og siste mld jeg sendte fikk jeg ikke svar på. Kan jeg sende en til? Eller skal jeg ta hintet og forstå at interessen hans har avtatt? Hva skal jeg i så fall skrive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
golda Skrevet 6. januar 2009 #2 Del Skrevet 6. januar 2009 Hallo Sjenerte Du :-) Et ikke-svar er vel også et svar... desverre, men - du kan da alltids sende en nøytral melding og høre hvordan har det. Svarer han, så er det bra. Svarer han ikke, tja - da er det også et "svar". Kanskje du heller skal jobbe med sjenansen din? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 6. januar 2009 #3 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja.. sjenansen prøver jeg å jobbe med. Men siden jeg ikke fikk svar på forrige mld ble jeg jo såklart veldig usikker, og det hjelper ikke på evt sjensanse. Men merker at jeg ikke er helt ferdig med han. Jeg liker ikke at folk lar være å svare, jeg vil ha det svart på hvitt! Det takler jeg. Uvitenhet takler jeg ikke så bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
golda Skrevet 6. januar 2009 #4 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja.. sjenansen prøver jeg å jobbe med. Men siden jeg ikke fikk svar på forrige mld ble jeg jo såklart veldig usikker, og det hjelper ikke på evt sjensanse. Men merker at jeg ikke er helt ferdig med han. Jeg liker ikke at folk lar være å svare, jeg vil ha det svart på hvitt! Det takler jeg. Uvitenhet takler jeg ikke så bra.. AHA - du er som jeg! Heller en slamring med døren enn taushet! Men, mange velger taushet. Sukk. Send han en nøytral sms og lykke til. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 6. januar 2009 #5 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja, jeg syntes taushet er feigt! menmen. Takktakk, tror jeg skal prøve å manne meg opp til å sende en mld, må bare finne ut hva jeg skal skrive først, og det kan ta sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 6. januar 2009 #6 Del Skrevet 6. januar 2009 Du kan jo ønske han godt nytt år og lure på hvordan det går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 6. januar 2009 #7 Del Skrevet 6. januar 2009 Det var det jeg gjorde på forrige mld uten respons.. så den er oppbrukt. Så må vri hodet litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Silver_* Skrevet 6. januar 2009 #8 Del Skrevet 6. januar 2009 He`s just not that into you... Hadde han vært skikkelig interessert i deg hadde han nok tatt kontakt for lenge siden. Han sa nok desverre med "lei av at du varsjenert og at han ikke fikk respons" at han ikke er serlig lysten på noe videre med deg. Glem flørten og finn deg en ny, når en som virkelig er interessert i deg dukker opp er ikke din sjenanse noe problem, han vil like deg for den du er. Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 6. januar 2009 #9 Del Skrevet 6. januar 2009 Åh, så du har sendt melding etter nyttår? Tolket det som om du ikke fikk svar på den siste meldingen din når dere datet før jul jeg... Da tror jeg nok desverre (såfremt han ikke har kontantkort og kanskje ikke har penger igjen) at han ved å ikke svare gir deg et hint om at han ikke ønsker noe mer. Gutter er teite sånn altså, det er faktisk bedre å få beskjed om at man ikke er interessert mer enn å bli kuttet ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest regine ii Skrevet 6. januar 2009 #10 Del Skrevet 6. januar 2009 kan godt hende at siste taler har rett - samtidig så kan det og godt hende at den smsen du sendet var så nøytral at han ikke så behovet for å svare på den? Dersom han har sagt at han er lei av at du er sjenert og ikke gir repsons - hvorfor ikke foreslå noe konkret? Ala - "hei - skal vi ta en kaffe/øl/hva du liker på fredag/lørdag" dvs. et helt konkret forslag til aktivitet til et spesielt tidspunkt. Da signaliserer DU at du ikke er såå sjenert (og du gir respons). det er også en type melding som "krever" et svar - og får du ikke det da, så er det en ganske tydelig beskjed fra han om at han ikke er interessert. Sier han at det ikke passer, men kanskje en annen dag, så kan du be han foreslå en annen dag. Igjen - du signaliserer ikke-sjenanse, samtidig som du overlater initiativet for et treff til han (ikke masete heller). NB - igjen - skjer det da ikke noe på en tid, så er han ikke interessert (og var for feig til å si det med en gang - men noen sjanser må man ta!) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 6. januar 2009 #11 Del Skrevet 6. januar 2009 vi hadde litt kontakt i julen, over facebook og sånt.. han tok kontakt noen ganger, og jeg noen. Og så sendte jeg en mld for noen dager siden hvor jeg ønsket godt nyttår og spurte hvordan det gikk. og det er denne mld jeg ikke har fått svar på. Og veeeeeet jeg burde ta hintet, men på en annen side så bør han slutte å hinte og be meg holde meg unna da, om det er det han vil, tenker jeg. Men han er for snill til slikt. Så jeg sitter her og tenker på unnskyldninger for hvorfor han ikke har svart. Sender jeg mld nå kan 3 ting skje: Jeg får positivt/nøytralt svar. Da blir jeg glad og nervøs. Jeg får negativt svar. Da blir jeg lei meg, lettet og føler meg ferdig med saken. Jeg får ingen svar. Da blir jeg på kanten til knust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #12 Del Skrevet 6. januar 2009 kan godt hende at siste taler har rett - samtidig så kan det og godt hende at den smsen du sendet var så nøytral at han ikke så behovet for å svare på den? Dersom han har sagt at han er lei av at du er sjenert og ikke gir repsons - hvorfor ikke foreslå noe konkret? Ala - "hei - skal vi ta en kaffe/øl/hva du liker på fredag/lørdag" dvs. et helt konkret forslag til aktivitet til et spesielt tidspunkt. Da signaliserer DU at du ikke er såå sjenert (og du gir respons). det er også en type melding som "krever" et svar - og får du ikke det da, så er det en ganske tydelig beskjed fra han om at han ikke er interessert. Sier han at det ikke passer, men kanskje en annen dag, så kan du be han foreslå en annen dag. Igjen - du signaliserer ikke-sjenanse, samtidig som du overlater initiativet for et treff til han (ikke masete heller). NB - igjen - skjer det da ikke noe på en tid, så er han ikke interessert (og var for feig til å si det med en gang - men noen sjanser må man ta!) Lykke til! Det er det jeg tenker å gjøre. Spørre om han vil finne på noe. Da blir han nødt til å ta et standpunkt. Den som intet våger, intet vinner, right? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #13 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg hadde ikke tatt mer kontakt. En mann som er interessert viser det. Gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 6. januar 2009 #14 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg hadde ikke tatt mer kontakt. En mann som er interessert viser det. Gå videre. Så sant, så sant. Men tingen er jo at jeg ikke har noe å tape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #15 Del Skrevet 6. januar 2009 Så sant, så sant. Men tingen er jo at jeg ikke har noe å tape. Du kan jo tape ansikt. Han kan begynne å tenke på deg som både sjenert OG masete og smådesperat Men om det ikke bryr deg, og du ikke er redd for at han skal spre et slikt inntrykk av deg til andre, så gjør det jo ikke noe. Jeg er forøvrig helt enig i at det er en uting å bare la være å svare på den måten.. Har opplevd det selv, opptil flere ganger. Og ja, jeg har også blitt avvist fordi jeg er sjenert. Grm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #16 Del Skrevet 6. januar 2009 Du kan jo tape ansikt. Han kan begynne å tenke på deg som både sjenert OG masete og smådesperat Men det gjør jo ingen verdens ting, egentlig. Hvis hun uansett ikke skal se ham mer, mener jeg. Så lenge det ikke gjør noe med hennes syn på seg selv. Jeg synes IKKE det er masete og smådesperat å sende en melding til, uansett årsak til at han ikke har svart på den forrige meldingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #17 Del Skrevet 6. januar 2009 Men det gjør jo ingen verdens ting, egentlig. Hvis hun uansett ikke skal se ham mer, mener jeg. Så lenge det ikke gjør noe med hennes syn på seg selv. Jeg synes IKKE det er masete og smådesperat å sende en melding til, uansett årsak til at han ikke har svart på den forrige meldingen. Om hun treffer en ny person, som tilfeldigvis er en bekjent av denne mannen hun snakker om nå, så kan jo denne nye personen bli skremt vekk av den andres beskrivelser av ts som "Hun desperate kjerringen som ikke ville slutte å sende meldinger" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fergie80 Skrevet 6. januar 2009 #18 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg hadde ikke tatt mer kontakt. En mann som er interessert viser det. Gå videre. WRONG. Jeg var kjempebetatt/forelska i ei, men etter to dater turte jeg ikke ta kontakt igjen. Jeg endte med stillhet, og det gjorde hun også. Så man kan være superinteressert, og allikevel ikke gi lyd fra seg. Men hadde han vært superinteressert så hadde han svart på nyttårsmeldingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #19 Del Skrevet 6. januar 2009 Om hun treffer en ny person, som tilfeldigvis er en bekjent av denne mannen hun snakker om nå, så kan jo denne nye personen bli skremt vekk av den andres beskrivelser av ts som "Hun desperate kjerringen som ikke ville slutte å sende meldinger" Herrgud - ja, tenkte jeg det ikke...det er ikke fordi man selv er så standhaftig, men fordi man er redd for hva alle andre tenker og rykter..Nei, slike folk kan virkelig holde kjeft. De tøffe får stå på! Enhver situasjon er da ulik, man trenger ikke oppføre seg likedan over for alle, men DET er sikkert jævlig vanskelig å forstå for fjortisser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #20 Del Skrevet 6. januar 2009 Herrgud - ja, tenkte jeg det ikke...det er ikke fordi man selv er så standhaftig, men fordi man er redd for hva alle andre tenker og rykter..Nei, slike folk kan virkelig holde kjeft. De tøffe får stå på! Enhver situasjon er da ulik, man trenger ikke oppføre seg likedan over for alle, men DET er sikkert jævlig vanskelig å forstå for fjortisser... Kanskje noen til og med liker masekjerringer....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå