Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av LonelyMan
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det mulig å tolke dette negativt? Kan det på noen som helst slags måte tenkes at hun kommer til å stenge meg ute nå eller?

Nei, jeg synes ikke du skal tolke dette negativt, men du burde virkelig slette utdraget du postet.. Jeg ville ikke likt om en type jeg flørta med la samtalen vår ut (anonymt eller ei)

Skrevet

Om jenta du skriver med leser dette så kommer du antakelig til å bli enda mer "lonely man" enn du er i dag...

Skrevet

Med mindre du ikke ser på det å ødelegge et annet forhold/legge forholdene til rette for utroskap som noe negativt, så er det vel bare positivt dette, ja for deg altså. Kan jo hende hun vil ut av dette andre forholdet, noe det virker som utfra måten hun snakker med deg på. Jeg hadde iallfall aldri sendt bilder av meg selv eller mottatt bilder fra en annen mann mens jeg er i et frohold, eller møtt og snakket i denne tonen til en annen. Men var jeg deg ville jeg også tenkt meg om, for det kan jo være deg som er "den andre mannen" til denne jenta neste gang.. Jeg synes iallfall det er en veldig negativ egenskap å vise så lite respekt overfor en man er sammen med at man ikke er ærlig og gjør det slutt før man innleder et nytt forhold.

Skrevet (endret)

.

Endret av LonelyMan
Skrevet (endret)
Hun vil aldri kunne finne ut at jeg har postet denne samtalen her fordi den er oversatt fra et annet språk til norsk. Jeg bor altså ikke i Norge.

Jenta jeg snakker om er i et avstandsforhold, og har gitt uttrykk for at hun ikke er komfortabel med situasjonen. Hun vet også at jeg ikke kommer til å være her lengre enn ca ett år.

Hun er ikke løssluppen på noen måte, fordi hun har nesten ikke rørt meg siden jeg møtte henne. Allikevel tror jeg at jeg har forstått hva hun vil.

Jenter er rare dyr :-)

På meg virker det da i aller høyeste grad som at hun har "rørt" deg. Det jeg mener er at 2 er et mye penere tall enn 3 i en slik sammenheng. Men livet er jo selvfølgelig alltid mye mer komplisert i praksis enn i teorien..

Endret av miss~Audrey
Skrevet
Nei, jeg synes ikke du skal tolke dette negativt, men du burde virkelig slette utdraget du postet.. Jeg ville ikke likt om en type jeg flørta med la samtalen vår ut (anonymt eller ei)

Enig. Hva tror folk? Legger ut hver minst lille detalj......

Skrevet
Enig. Hva tror folk? Legger ut hver minst lille detalj......

Kan du ikke ta en avgjørelse selv? Hva frykter du? Avslag nå eller i fremtiden????

Tror du fasiten finnes her inne .....

Helt oppgitt.

Skrevet

Enig med de som sier at hvis hun ser den samtalen lagt ut på nett så har han i hvert fall ingen kjæreste :ler:

Skrevet (endret)

.

Endret av LonelyMan
Skrevet
Hmm, for noen merkelige svar enkelte gir. Jeg spør jo bare her fordi dette er et kvinneforum, og tenkte at det kanskje kunne være interessant å høre kvinnelige synspunkt på saken.

Jeg frykter jo egentlig ikke noe som helst, men jeg lurer altså på om jeg som mann kanskje misforstår denne samtalen eller leser den på en annen måte enn hva en kvinne kanskje vil gjøre.

Det virker som om enkelte tror jeg er hjerneskadet og ikke vet hva jeg holder på med...., men som sagt er det totalt umulig for vedkommende jente å finne ut at denne samtalen vi hadde ligger på dette forumet fordi samtalen foregikk på et annet språk i et annet land.

Er det noen som kan se noe som kan være negativt for meg i den teksten? Kan jeg risikere at hun ikke klarer å gjøre det slutt med kjæresten sin slik at jeg blir sittende på sidelinjen enda lenger?

Takk for svar

Skjønner.....takk for at du også gjorde oss oppmerksom på hvem som var male og female.

Har du forresten oversatt riktig?

Noen sjanser må man ta i livet.

Skrevet (endret)

.

Endret av LonelyMan
Skrevet
Er det noen som kan se noe som kan være negativt for meg i den teksten? Kan jeg risikere at hun ikke klarer å gjøre det slutt med kjæresten sin slik at jeg blir sittende på sidelinjen enda lenger?

Takk for svar

Jeg ser ikke noe som er negativt for deg i den teksten. Men det vil ikke si at du ikke risikerer at hun ikke gjør det slutt med kjæresten sin. Kan godt hende hun feiger ut, eller ikke egentlig har tenkt å gjøre det slutt med han i det hele tatt. Kan hende hun bare liker litt ekstra oppmerksomhet. Det kan man dessverre aldri vite når det er en partner i bilde.

Skrevet

Tja.

Med mindre hun liker å snakke i gåter, så går jeg ut ifra at det at hun sier hun "vet hva hun må gjøre" er det du tror.

Spørsmålet er jo da om hun kommer til å få gjort det, eller ikke.

Skrevet
Det virker som om enkelte tror jeg er hjerneskadet og ikke vet hva jeg holder på med...., men som sagt er det totalt umulig for vedkommende jente å finne ut at denne samtalen vi hadde ligger på dette forumet fordi samtalen foregikk på et annet språk i et annet land.

Du må ha hatt litt av en jobb med å oversette... men poenget her er jo ikke om hun finner ut at du har lagt ut dette, det er uansett meget feil å legge ut en lang privat konversasjon man har hatt med noen på internett!

Skrevet (endret)

.

Endret av LonelyMan
Skrevet
Hehe, både hun og jeg er anonyme og oppholder oss i et annet land enn Norge. Dermed er ikke denne "samtalen" lenger privat slik jeg ser det. I forskningsøyemed gjøres jo case studies på en måte som kan sammenlignes med dette, og det er mer eller mindre umulig for noen å finne ut av dette. Hva er egentlig da problemet? Er det fordi jeg er mann at jeg ikke helt klarer å se hva som er feil med å offentliggjøre samtalen?

Selvfølgelig ville jeg aldri ha lagt ut noe som jeg trodde hun kunne finne ut av.....

Hvorfor ikke, siden du mener den ikke er privat? Prøver bare å forklare deg at en del kvinner ville dumpet deg på flekken for en slik handling :)

Skrevet

Vel, for sikkerhets skyld kan du jo godt slette innledende innlegg etter en stund. Det er ikke helt bra å utlevere seg så mye uansett..

Som svar på spørsmålet ditt: Nei, du har ikke fikset deg dame nå. Men du er fremdeles i en prosess hvor det kan skje. Det virker som du må ha en god posjon med tålmodighet før dere er helt dit hvor dere kan kalle dere kjærester. Slik jeg forstår det, har hun jo fremdeles kjæreste. Ergo, du har ikke kjæreste.

Men lykke til uansett!!!

Skrevet

Ehh....nei, jeg tror ikke man kan trekke den konklusjonen om at du har fått deg kjæreste på bakgrunn av en MSN-chat.

Skrevet

Jeg blir litt overrrasket over deg, lonely man.

Du er 30 år, sier du?

Når jeg leser det du skriver, sitter jeg her og lurer på om du sliter med Aspergers eller tilsvarende.

Du klarer ikke å se ironien enkelte svarer deg med, og du forsvarer deg med at du er i utlandet, og jenta vil aldri se dette forumet og diverse.

I tillegg har du sittet og oversatt ord for ord, og så vil du at fremmende mennesker i et annet land skal tolke dette for deg?

Klarer du ikke å tolke dette selv? I tillegg er det svært uhøflig av deg å legge ut dette på et åpent internettforum. En privat samtale skal forbli privat.

Forresten: Jeg orket ikke lese hele den lange samtalen mellom dere, jeg. Fikk liksom ingen mening over det.

Men spørsmålet ditt tør jeg alikevel å gi et svar på: Mulig hun slår opp med kjæresten sin en eller annen gang. Mulig hun blir sammen med deg. Men det kommer ikke til å vare lenge. Fordi du ikke klarer å tolke en samtale på msn, så klarer du neppe å se hennes behov i virkeligheten heller. Sorry, men sånn tror jeg det blir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...