Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Fisken_*
Skrevet

Var inne på typens data i dag (ikke for å snoke :P) men da jeg skrev inn www kom d opp en masse datingsider.. hva er det som kommer opp når man trykker www ? er det vilkårlige sider, sider man har vert inne på det siste året? eller de siste sidene?..

Hilsen litt paranoid :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde det nå og hos meg kom det opp de siste sidene jeg har vært innom...

Skrevet
Var inne på typens data i dag (ikke for å snoke :P) men da jeg skrev inn www kom d opp en masse datingsider.. hva er det som kommer opp når man trykker www ? er det vilkårlige sider, sider man har vert inne på det siste året? eller de siste sidene?..

Hilsen litt paranoid :sjenert:

Enten er det alfabetisk sortert eller så er det kronologisk sortert - det ser du fort selv. Siden du får en "samling" datingsider opp, antar jeg at de er kronologisk sortert - med mindre det er ulike datingsamfunn hos anonyme alkoholikere.

Det er i alle fall ikke vilkårlige sider som kommer opp, kun sider man har vært inne på. Så her har noen på denne datamaskinen vært inne på disse sidene.

Skrevet

Tror det er kronologisk når du bare skriver www på internet explorer.. Men har du en annen nettleser som feks firefox er det litt annerledes ..

Skrevet

hmm... det var tre fire datingsider, og et par andre sider jeg vet han er inne på daglig...

Skrevet

Da vet du nå om fire sider til han er innom daglig.

Skrevet

Det var jo ikke ikke akkurat hyggelig.. Kan jo være han bare er nysjerrig da.

Skrevet

Hvordan visste du om den første siden? Er det noe han har fortalt deg om? Eller noe du har ferska han på tidligere?

Vanskelig å vite hva han bruker sidene til. Kanskje er han nyskjerrig. Kanskje bruker han de til å se på bilder av vilkårlige personer. Kanskje han er på utkikk etter noen nye, eller kanskje han bare vurderer det. Det står vel mer inne på profilen hans, går jeg utifra. Ellers kan du jo spørre, og håpe at du får et ærlig svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...