Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noe ny på dette med forum og greier, men tenkte kanskje dette er det beste stedet å spørre, siden jeg er gutt og har dårlig med fantasi :)

Kjæresten min har vært syk en stund pga operasjon, så nå har jeg lyst å overraske henne med en kjempe romantisk "date". Men siden det er vinter så rekker liksom ikke fantasien min helt til, så derfor lurte jeg på om noen av dere kanskje har noen supre ideer eller erfaringer på dette? Eventuelt sett i filmer, hørt om ect..

Har veldig få grenser, men har ikke råd til å ta hun med til Roma for en helg akkurat nå, men ellers er det bare å slippe seg løs =D

Tusen takk for alle eventuelle bidrag hilsen meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, noe ny på dette med forum og greier, men tenkte kanskje dette er det beste stedet å spørre, siden jeg er gutt og har dårlig med fantasi :)

Kjæresten min har vært syk en stund pga operasjon, så nå har jeg lyst å overraske henne med en kjempe romantisk "date". Men siden det er vinter så rekker liksom ikke fantasien min helt til, så derfor lurte jeg på om noen av dere kanskje har noen supre ideer eller erfaringer på dette? Eventuelt sett i filmer, hørt om ect..

Har veldig få grenser, men har ikke råd til å ta hun med til Roma for en helg akkurat nå, men ellers er det bare å slippe seg løs =D

Kan hun bevege seg fritt etter operasjonen så foreslår jeg skøytetur (skøyter kan leies). Det er jo super romantisk! Med en god middag og vin etterpå!!

Skrevet

Ja, hun er helt frisk nå :) Høres ut som en god idè, eneste er at den er noe vær avhengig :S

Skrevet

Hva med å ''bare'' ta henne med på restaurant? Synes det er utrolig koselig og romantisk når min kjære og jeg gjør det. Så kan dere leie en film el. og tenne mange stearinlys hjemme og bare sitte og kose. Det synes jeg er romantisk! :rødme:

Skrevet

har ikke Norwegian billige billetter nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...