Kanutten Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Hei Jeg har lastet ned filmer i riktig format, og jeg har fått de inn på Iohonen min før. Nå skulle jeg legge inn noen nye greier på den, og så oppdaget jeg at filmene mine ikke ligger i Iphonen lengre. Ikke skjer det noe om jeg trykker på synkroniser filmene heller. Noen som vet hvorfor det er sånn?
^^Belle^^ Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har det samme problemet med Ipoden min (musikk i stedet for filmer da), den vil rett og slett ikke synkronisere. Så venter i spenning på svar!
Gjest Mann26 Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Får at filene skal kunne synkroniseres mot iPhonen, må de legges inn i iTunes. Det regner jeg med at du vet allerede. Hvis du derimot flytter filene etter du har lagt dem inn på iPhonen, så vil ikke iTunes finne de neste gang den synkroniserer, og da vil den slette filmene fra iPhonen. Kan dette være problemet?
Kanutten Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2009 Hmmm. Kanskje det har noe å si at jeg la de filmene i samme mappe da.?.. Men samtidig, så vil den ikke legge inn de nye filmene mine heller, så vet ikke om det er problemet jeg.
Gjest Mann26 Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Bare for å utelukke alle småfeil; når du har oppe iTunes, og trykker på iPhone ikonet, gå på 'Filmer'-fanen og sjekk at du har krysset av for alle filmene du vil skal være med på iPhonen. Hvis det fortsatt ikke funker anbefaler jeg deg å sjekke på http://ipod1.no/forum/ Der er det helt sikkert noen som kan hjelpe, hvis ingen kommer til din unnsetning her.
Kanutten Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har testa det du spør om der. Altså, jeg har også tatt krysset fra alle filmene, og satt kryssene på igjen og prøvd, men det går ikke. Jeg skal sjekke på den linken du ga meg. Tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå