Gjest jeah Skrevet 6. januar 2009 #1 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har tatt abort tidligere, jeg fikk ikke noe beskjed om kontroller etterpå eller noenting, hadde ingen koplikasjoner eller noe. Tror dere det er farlig og ikke dra på kontroll etterpå? Hvordan var deres ettertid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #2 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har tatt abort tidligere, jeg fikk ikke noe beskjed om kontroller etterpå eller noenting, hadde ingen koplikasjoner eller noe. Tror dere det er farlig og ikke dra på kontroll etterpå? Hvordan var deres ettertid? Vil anbefale deg å dra på kontroll ja. Det er greit når man har fått gjort slike inngrep tenker jeg. Kjente en som fikk infeksjon av tubene/eggstokker etter abort, så det er bedre å være på den sikre siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizz84 Skrevet 6. januar 2009 #3 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg tok abort i 2001, fikk ikke tilbud om kontroll og var ikke på det heller. Gikk helt fint, men det burdet være et tilbud og alltid greit å ta en sjekk for mye. Har senere tatt GU så vet at det ikke er noe galt, men det var jo en tid etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå