Gul Nonstop Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 Er det noen der ute i den store KG-verden som kan motivere meg til å gjøre husarbeid??? Seriøst, jeg trenger virkelig motivasjon til å gjøre noe...
The Kitten Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Tenk på hvor deilig det er når du er ferdig
MarianneE Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Se på Ekstrem rengjøring. Da klør det i mine fingre etterpå...
Møffi Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Jeg syns det er greit og gjøre litt hver dag, istedenfor å ha "den store vaske- og rengjøringsdagen" en gang i uka eller no... Da blir det ikke så mye og gjøre, og det tar heller ikke så lang tid! Ellers anbefales også ekstrem rengjøring Fysjameg!!!
MissStiles Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Tenk på hvor godt det lukter av en nyvasket leilighet/hus..
The Kitten Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Tenk på hvor godt det lukter av en nyvasket leilighet/hus.. Eller ta den lettvinte veien og sett ut kopper med grønnsåpe i utvalgte kroker i huset/leiligheten.
Møffi Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Eller ta den lettvinte veien og sett ut kopper med grønnsåpe i utvalgte kroker i huset/leiligheten. Haha, eller bare spraye litt jifspray eller liknende rundt i huset
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå