Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte Guitar hero pakka til kjærsten i bursdagsgave. Og synes dette er noe dritt mildt sagt!! Kjøpte på Elkjøp, allerede vært der nede tre ganger å byttet. Først var det en knapp på gitaren som var ubrukelig, neste gang var det den nye gitaren som ikke fungerte optimalt. Og det tragiske er jo at man må levere inn hele pakka når noe ikke fungerer. Så da når han på tredje forsøk fikk en gitar som funket så fuker ikke trommene. Den ene reagerer ikke når man slår på den med pinnen. Så nå må vi ned igjen å bytte hele driten. I tilegg til gitarene som ikke har fungert, så brakk den ene trommepinnen andre gang han spilte og selve spillet (cd'n) ble helt ødelagt og fungerte pluttselig ikke etter tredje forsøk på spilling.

*SUKK*

Ikke nok med at jeg ikke er noe fan av sånne spill, så er det jo bare driten. Betalte jo tross alt 1700 kr. for denne pakka som ikke har bydd på annet enn trøbbel. Noen andre som har hatt problemer med dette, eller er jeg max uheldig? Jeg har overhodet ikke peiling på sånt, prøvde trommene første gang når han fikk settet, men ellers spiller jeg ikke sånt. Han har ikke vært noe harhendt eller noe heller, bare spilt rolig noen kvelder og ikke mye han har fått brukt det heller. Vurderer nesten å levere inn hele dritten å kreve penger tilbake, men kan man dette på Elkjøp? Var kjøpt i begynnelsen av desember, tror det var 1. des.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte det samme til guttungen min - og har hatt problemer med å få i gang spillet - fikk først beskjed om at "the cd can not be read", fikk så ny cd men nå er problemet mer sporadisk, av og til funker andre ganger funker ikke... frustrernde. Men så var det plutselig en film som ikke virket også, så jeg begynner å lure på om maskina er noe feil med.... men alle andre spill funker jo... ??? Blir litt i villrede ja...

Skrevet

Spillet sluttet å funke pluttselig for oss også, og når vi tok ut cd'n så var det en stor tjukk ripe i en sirkel på hele cd'n. Kan jo ha vært spilleren også, men den er ikke så gammel den heller, også kjøpt på Elkjøp. Vi fikk byttet, det er ikke noe problem men det er så mye styr. Ikke hatt noe problem med den nye cd'n.

Skrevet
Spillet sluttet å funke pluttselig for oss også, og når vi tok ut cd'n så var det en stor tjukk ripe i en sirkel på hele cd'n. Kan jo ha vært spilleren også, men den er ikke så gammel den heller, også kjøpt på Elkjøp.

Hvis du har xbox 360 ville jeg sendt den på service. Dette var en feil som skjedde med noen maskiner og skal fikses. Men jeg ville ringt support selv.

Men tilbake til tema. Ja, har opplevd mye mer tull med guitar hero enn med rockband. De første guitar hero var jo de beste utstyrsmessig, men det er også kanskje fordi de som lagde de første er de som nå lagde rockband.

Skrevet

Vi kjøpte den pakka i romjula, og har spilt ganske mye. Ikke vært noen problemer så langt her. Bare moro :nigo:

Skrevet

Har vært en del kluss med guitar hero-utstyret dessverre - spesielt nedover-'strummingen' på gitaren har det vært my feil med - men du har jo vært mildt sagt enormt uheldig!

Er litt idiotisk dette; for Rock Band(2) er faktisk bedre enn Guitar Hero - dette innrømmer jeg selv om jeg alltid har vært GH-patriot. Hvor vidt instrumentene til Rock Band er mer slitesterke, skal jeg ikke uttale meg om, men opplevelsen er bedre med GH sine. Synes jeg.

Og for guds skyld; DVD!

Skrevet
Er litt idiotisk dette; for Rock Band(2) er faktisk bedre enn Guitar Hero - dette innrømmer jeg selv om jeg alltid har vært GH-patriot.

Kan det være fordi de som lagde GH før lagde Rock band?

Skrevet

Selvfølgelig; harmonix har gjort en kjempejobb. Guitar hero 3 var dog helt konge!

Skrevet

Vi har også GH - hele pakken og Xbox 360. Ikke noe problemer her i allefall, og det fikk kjørt seg i hele jula! :P

Du må ha vært ekstremt uheldig! :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...