Gå til innhold

10 spm til jenter/kvinner

Fremhevede innlegg

Gjest ma38nn
Skrevet

Hei. Er da selv mann og har da selfølgelig greie på min egen seksualitet og hvordan den selv forløp i debutalderen osv. men har alltid vært nyskjerrig på hva jenter/kvinner opplevde i den samme alderen.

1) I hvilken alder begynte du å tenke på å ha sex? (utelukker masturbering)

2) Hva var tankene dine om sex før du faktisk hadde det? (penetrering osv)

3) Hvor gammel var du da du hadde sex første gang?

4) Levde det opp til forventning? bedre/værre?

5) Første gang du så en penis "live" foran deg: første tanke?

6) Har førsteinntrykket av sex gjort noe med ditt sexliv i senere år?

7) Din tanke første gang du skulle suge en gutt/mann?

8) Var suging noe du hadde gått å fantasert om?

9) Hvordan opplevde du din første orgasme ved sex? (måten, følelsen)

10) Vanlig sex er ikke som film-sex, det er sperm og svette :) Første gang med partner og ejakulering osv. Dine tanker?

Hyggelig om noen gidder å svare :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. Er da selv mann og har da selfølgelig greie på min egen seksualitet og hvordan den selv forløp i debutalderen osv. men har alltid vært nyskjerrig på hva jenter/kvinner opplevde i den samme alderen.

ca 15 år

noe forbudt og spennende

16 år

ikke noe spesielt egentlig, fristet ikke til gjentakelse.

Hjelp, hvordan vil dette bli?

nei

Klarer jeg dette da tro

nei

kan kun får orgasme ved klitorisstimulering så det tok tok meg noen år før jeg skjønte det og var modig nok til å faktisk gjøre det når vi hadde sex.

10) Vanlig sex er ikke som film-sex, det er sperm og svette :) Første gang med partner og ejakulering osv. Dine tanker?

husker faktisk ikke, tenkte ikke noe spesielt på det tror jeg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

1 ) Rundt 14 - 15 år

2) Første møte med gutt og sex : ) Nabogutten kom ofte på besøk til meg -han var vell 16 og jeg 14 / 15 år .Han kom mest for å herje og leke litt med meg på en veldig sexuell måte (tydelig han var kåt -Men han gjorde meg også kåt ) med sin oppførsel ovenfor meg .Som å kaste meg ned på senga og ligge tungt oppå meg og holde meg fast ...mens han trykket den stive penisen sin mot meg og gned seg inntil meg nb !Med klærne på !!! .Dette var jo utrolig spennende og pirrende lek også for meg ...som var ganske nyskjerrig på gutter: ) Jeg husker jeg ble veldig kåt og våt av han -syns det var kjempedeilig når han gjorde dette . Han likte tydeligvis denne leken og prøvde ikke å dra av meg klærne eller noe sånt ...bare uskyldig greier - men vekket masse lyst og mer nyskjerrighet i meg .Jeg hadde egentlig lyst å prøve mer å gå lenger ....eks mer hudkontakt osv ..men han ville ikke gå lenger -selv om vi var veldig kåte begge to : ) Han var vell den mest " fornuftige " da han var eldst av oss : ) Men jeg følte absolutt sterk lyst til at han skulle penetrere meg da .....ville prøve mer jeg: )

3 OG 4 ) Løp lina ut og hadde samleie for første gang ca 15 år ...

Hadde da " lekt og tullet " med masse gutter på en mer uskyldig måte som ovenfor .Men også overnattet hos gutter og kjent " lysten " lenge til å prøve : )

Var ikke vondt - men var selvfølgelig litt uvandt og ikke like deilig som det er nå - som voksen : ) Helt ok ..ingen wow opplevelse - men heller ikke skuffende .Ga mersmak .Ville prøve med flere gutter - andre gutter enn den første , som jeg ikke var forelsket i .Men sværmet for en annen ...husker jeg .

Men varte ikke mange sekund kan de si .... hi hi

5 ) Første tanke om penis ? God og fin å holde i , ta på , gøy å lek med -den blir jo stiv og vokser - kjempegøy , spennende

6 ) Førsteinntrykket av sex var kåte følelser og deilig , våt og god mellom bena -bare deilig .Aner ikke om det har hatt spesielt mye å si i voksen alder .En har jo mange erfaringer - ikke bare den første til sammenligning .

7 og 8 ) Første gang jeg skulle suge ...syns jeg det var veldig viktig han var REN ...og rett fra dusjen kom .Ellers ville jeg ikke gjøre det .Han fikk heller IKKE LOV å komme i munnen min - ga streng beskjed på forhånd ..Prøvde å suge han da ...og merket jeg faktisk ble kåt av det selv .Litt forundret at jeg reagerte slik ...var jo helt grønn og veldig uerfaren da .Men jeg hadde aldri fantasert om å suge pikk tidlihere .Var kjæresten som ville jeg skulle prøve - og jeg kjente jeg likte å suge han .Ble veldig våt og god av det faktisk .Og jeg liker å være våt og god ...så suging av han ble vanlig da - som nesten forspill for meg før samleie . Liker det som voksen og : )

9 ) Kjæresten fingret og slikket meg ofte og mye - så jeg fikk mange orgasmer som veldig veldig ung-faktisk bare tenåring , så ung .Min kjære var eldre ja : ) Visste hva han gjord : ) Forde han var veldig besatt på det - at jeg skulle ha det GODT . Nøt allt han gjord med meg og syns det var helt topp ..fikk min aller første g-punktsorgasme 17 år gammel ..var helt toppers det også .Siden har det blitt mange også andre deilige menn siden min aller første kjæreste .Angrer ikke på noenting som helst jeg har gjordt .Allt med sex har vært godt. Og i dag som VOKSEN -har jeg et kjempeflott sexliv ,nå som jeg er etablert på nytt .

Gjest LanaLane
Skrevet

ca 19

at jeg ikke var klar, men misunte de som hadde gjort det

nesten 21

bedre

æsj ugg faen

nope

"hjelpes, dette er ekkelt"

nei,ville heller slikke asfalten utenfor en kino

uvirkelig, trodde ikke det kunne være sant,men var veldig nervøs

10) Vanlig sex er ikke som film-sex, det er sperm og svette Første gang med partner og ejakulering osv. Dine tanker? Syntes det var ekkelt fordi jeg ikke var vant til det, lukket øynene til han hadde vasket det av.

Gjest Betty89
Skrevet

16 år

Hmm...at det så godt ut, men skummelt, og kanskje vondt..

16 år

første gangene var selve sexen værre enn forventet. Men etterpå ble det bedre.

Så det er slik de ser ut... hehe

nei

Lurer på hvordan den smaker!

Ikke i begynnelsen

Super..

Klissette men romantisk..

Gjest Kvinne, 33
Skrevet

ca. 16

At det var fremmed og rart

Husker ikke noe av det men ca. 19 år

Som sagt, husker ikke mye, kan ikke ha gjort så stort inntrykk, for å si det mildt. Det var sikkert verken bedre eller verre.

At det virket bare rart og veldig merkelig: brunaktig og stygg, lizzom.

Nei, ikke som jeg vet om. Det går stadig bedre med de riktige mennene som kan sine ting (menn som vet at helheten teller utenom sengen for å få resultater i sengen. Utålmodighet = turn-off).

Merkelig. Litt spennende. Slitsomt etter 10 sekunder.

Nei.

Alene, ikke fra en annen...

Kjedelig. Var dette alt?

Gjest missLady
Skrevet

1) I hvilken alder begynte du å tenke på å ha sex? (utelukker masturbering) Hmm, 16 kanskje? Husker jeg virkelig ikke...

2) Hva var tankene dine om sex før du faktisk hadde det? (penetrering osv) Spennende, redd det kom til å gjøre vondt..

3) Hvor gammel var du da du hadde sex første gang? 19

4) Levde det opp til forventning? bedre/værre? Bedre!

5) Første gang du så en penis "live" foran deg: første tanke? Tanken var vel "hmm" etterfulgt med, hva er det forventet av meg nå?

6) Har førsteinntrykket av sex gjort noe med ditt sexliv i senere år? Kanskje, vanskelig å si, hadde bra førsteinntrykk, så kan godt være. Ikke tenkt noe særlig over det..

7) Din tanke første gang du skulle suge en gutt/mann? Redd, skummelt! Redd det skulle være ekkelt, ante ikke hvordan! Egentlig en litt skummel opplevelse.. hehe :hoho:

8) Var suging noe du hadde gått å fantasert om? Det var noe jeg tenkte jeg ALDRI skulle gjøre..

9) Hvordan opplevde du din første orgasme ved sex? (måten, følelsen) Hmm! Flott!

10) Vanlig sex er ikke som film-sex, det er sperm og svette :) Første gang med partner og ejakulering osv. Dine tanker? My bedre enn film ;)

Skrevet

14 år ca

at det virket spennende

16 år

det var helt greit

har sett de så mye før på bilder osv at jeg ikke tenkte større over det

nei

at dette ville jeg prøve

Ikke i begynnelsen

husker ikke..

10) Vanlig sex er ikke som film-sex, det er sperm og svette Happy.gif Første gang med partner og ejakulering osv. Dine tanker?

morsomt, bra

Gjest Gjest_trude_*
Skrevet

Veldig tidlig tror jeg. 13-14? Var veldig nysgjerrig, men også skremt ved tanken. Nå snakker jeg altså om sterke fantasier, ikke om å starte praksisen...

Synes det virket skummelt, men lurte samtidig veldig på hvordan det ville kjennes. Redd for at det ville være veldig vondt om han var litt ivrig og brutal.

19.

Var ikke vondt, men heller ikke særlig godt. Husker at jeg var mest opptatt av hvordan jeg fikk han til å tenne og av hans reaksjoner.

Spennende at den kunne forandre seg sånn fra en slapp en. Ville kjenne og utforske, men litt redd for å gjøre det feil.

Nei, tenker ikke så mye på det nå. Har lært og utviklet meg mye siden den gang.

Veldig usikker. Tenk om han plutselig kommer og jeg brekker meg...

Ikke fantasert så mye, men var nysgjerrig for jeg hadde jo hørt mye om det og sett bilder.

Han fikk meg til å slappe av og fingret meg.

10) Vanlig sex er ikke som film-sex, det er sperm og svette Første gang med partner og ejakulering osv. Dine tanker?

Ikke så mye svette akkurat. Var ganske fort overstått og jeg lurte litt på om jeg hadde gått glipp av noe liksom... Litt ekkelt da jeg kjente at det rant ut av meg.

Gjest Gjest_sol_*
Skrevet

Vet ikke helt...12-15 år ca

Jeg ..misliker/mislikte meg selv så mye at jeg kunne aldri se for meg ha sex(at noen ville like meg) og jeg har aldri opplevd nytelse på egenhånd(blir ikke kåt alene..."på meg selv" liksom). Så jeg var skeptisk

18

Nja. Var veldig skummelt.

Har ikke sett en penis sånn egentlig. Lesbisk.

Nei, tror ikke det.

Never done it-men tanken min å noensinne gjøre det inneholder ordene utelukket og ekkelt.

---

Helt ekstremt! Kriblendes.

10) Vanlig sex er ikke som film-sex, det er sperm og svette Første gang med partner og ejakulering osv. Dine tanker?

Gøy!

Skrevet

tror det var sånn ca da jeg var 14 jeg virkelig tenkte på det, og lurte på hvordan det ville vært og prøvde å finne ut mer om sex og sånn.

Var utrolig nysgjerrig og hadde utrolig lyst å prøve

16

jeg hadde utrolig lyst å prøve sex men var ikke klar for det. hadde vært sammen med kjæresten min i en måneds tid og følte meg nesten tvunget. men kunne jo ha stoppet det, men var vel for nysgjerrig til å la vær å prøve. det var ikke sykt godt kkurat, men gjorde ikke vondt så vidt jeg kan huske, men kan vel ha noe med at jomfru hinnen forsvant da jeg var 13 og prøvde tamponger for første gang, men det gjorde jævlig vondt! hehe

husker da vi var ferdig ver jeg mer irritert på typen fordi han hadde sagt "I love you" (jeg var utvekslingsstudent i USA) mens vi hadde oss...

Ble utrolig opphisset, men husker jeg tenkte at den var jo egentlig utrolig lite pen... hehe

tror ikke det hadde så mye å si, men husker da det ble slutt mellom meg og han jeg var sammen med (etter 7 måneder hvorav måned 4-6 bodde vi på hver vår kant av verden:P) gledet meg til å prøve ut en annen... jeg var som sagt veldig nysgjerrig på alt egentlig...

Jeg hadde lyst å prøve, tok inisjativet selv fordi typen ville ha sex men jeg hadde mensen... var vel to uker etter jeg hadde hatt sex for første gang.

ja, var derfor jeg ville prøve...

jeg trodde jeg haddde orgasme med han første, men viste seg to år etterpå da jeg hadde sex med en annen at det var det absolutt ikke. med han jeg føst fikk orgasme med var det bare utrolig fantastisk, sånn kjemi skal en leite lenge etter. han var forresten min 3 partner. han fikk meg til å komme 5 ganger den første dagen vi hadde sex. Snakk om duracellkanin... hehedet var da jeg virkelig fant ut hva som skulle til for å få meg til å komme.

10) Vanlig sex er ikke som film-sex, det er sperm og svette Happy.gif Første gang med partner og ejakulering osv. Dine tanker?

Vel svelgte første gang jeg sugde fordi jeg tenkte det var sexy, det var siste gangen, brakk meg i flere timer etterpå. jeg svelger fremdeles en sjelden gang hvis ikke det kommer for mye, men det er jo absolutt ikke noe særlig godt (det lar jeg selvfølgelig vær å si til partner... hehe)... jeg liker best at samboeren min kommer i meg, men ettersom jeg som oftest må suge/runke for å få han til å komme så kommer han enten i munnen eller på mage/pupper. noe som er helt greit, så lenge ikke noe kommer i håret:p

vet ikke hvor godt jeg har svart da, og sikkert svart på mer enn du har spurt om, men det er vel bedre enn å ikke svare i det heletatt:P

Gjest virvelvind
Skrevet

1) Var vel en 12-13 år.

2) Jeg var av den oppfattning at det var noe utrolig gøy, og hadde veldig lyst å prve, selv om jeg også var litt skeptisk.

3) Da var jeg 15.

4) Det var helt ok, hadde ikke store forventinger til det i det hele tatt.

5) Var vel noe sånt som "Jøss... Jaja."

6) Tja, jeg har holdt fast på at det er gøy og skal være gøy. Men ellers så vet jeg egentlig ikke.

7) Husker ikke helt egentlig, men jeg husker at jeg fant ut at det var like greit å bare hoppe i det.

8) Nei, jeg hadde aldri tenkt så mye over oralsex i det hele tatt.

9) Oralsex på kjøkkengulvet til eksen min sin far. Det var... helt utrolig.

10) Jeg fikk det på hånden, tittet på det og løp for å vakse det av. Synes det var forferdelig ekkelt den gangen :fnise:

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Ooo! slike tråder er gøy! :)

14 ca.. eller, egentlig enda tidligere :sjenert:

At selve penetreringen måtte være kjempe, kjempe vondt!!! gruet meg faktisk lenge til det..

18 år, og glad er jeg for jeg ventet på den rette, og ikke bare fikk det "overstått" :)

Oh yess!

"Hmm.. dette var en ukomfortabel situasjon jaaa.."

Nei, har ca bare hatt gode opplevelser vedrørende sex.

"Herregud, herregud! jeg kan ikke dette! nei, nei,neiii! Hmm.. hår på tunga.. ikke skrap med tennene nå! au gangsperr i kjeften!"

Nei

Tok meg av det selv, heftig på ungpikerommet..

"kan noen plis åpne et vinduuu?!!"

Endret av Sandbekken
Gjest ma38nn
Skrevet

Takk skal dere ha for at dere svarer så ærlig og flott alle sammen :) Morsomt og interessant å lese hvordan noe så viktig, jeg synes hvertfall det, som sex ble opplevd fra jente/kvinnesiden i den noen ganger vanskelige unge alderen :)

Skrevet

Sikkert rundt 13-14-årsalderen...

Det virket veldig spennende, og jeg hadde lyst til å vite hvordan det føltes. Ville "innvies".

14 år..

Tja. Det var ikke spesielt godt, men jeg hadde ikke forventet at det skulle være himmelen heller. Det var langt fra kjedelig, men jeg hadde ikke stor seksuell nytelse.

Spennende. Jeg var litt usikker på hvrdan jeg skulle "behandle" den da.

Nei, det vil jeg ikke si... Derimot har det nok lagt føringer for hvordan jeg ter meg nå i ettertid. Første gangen var som sagt langt fra kjedelig, innehold mye oralsex, mange stillinger, mye utprøving. Det har ikke gått tilbake siden den gang...

Tenkte ikke så veldig mye.. Var litt usikker på hvordan jeg skulle gjøre det, og om jeg gjorde det riktig. Var svært skuffet etterpå, da han ikke ville kysse meg etter at jeg hadde sugd ham. Kunne ikke skjønne helt hvorfor, og akkurat det fikk meg til å føle meg ekkel.

Nei.

Mine første orgasmer fikk jeg alene, og de kan ikke defineres som annet enn litt risting, hehe.. Første gangen med partneren min var herlig! :) Mye bedre enn aleneorgasmer, det var sterkt, og føltes i hele kroppen.

Spennende og deilig. Har aldri følt at sex var ekkelt (utenom den første gangen jeg sugde en fyr og han ikke ville kysse meg etterpå).

Skrevet

Tror det var i 12-års alderen. Hadde lest grundig mye Isfolket og også Anais Nin (som jeg snek ut av bokhylla og la under puta), så flaks jeg ikke ble helt miljøskadd av det i den forstand at jeg trodde det skulle være gushing torrents of emotions første gang.

Trodde vel at det var veldig spennende. Hadde som sagt lest mye, også mer "seriøse" saker, slik at jeg nok visste mye, i teorien.

Da var jeg 17 ca.

Det var ikke kjempegodt, for jeg var veldig nervøs og opptatt av denne nye situasjonen. Men han jeg gjorde det med var dreven og hensynsfull, så vondt var det ikke.

Oi. Da jeg rørte den: oi oi oi, dette var rart og bra på en gang.

I den forstand at det var en ok opplevelse, ja sikkert. Men tror det like mye at mitt gode sexliv idag har å gjøre med at jeg aldri har opplevd noe direkte negativt med sex og at jeg er svært komfortabel med meg selv. Liker å være leken og ikke ta meg selv for seriøst

Det var ikke noe jeg tenkte på, gjorde det bare uoppfordret, til hans store glede.

Ja. Men nok ikke først og fremst det som var fantasien, var nok mest det spennende ved samleie den gang

Hadde onanert i mange år selv, så følelsen var lett gjenkjennelig, selv om det var helt annerledes med en partner. Veldig gøy, inkludert hans reaksjon på at jeg kom.

Det kan jeg ikke huske at jeg tenkte noe særlig på. Er overmåte renslig og ryddig på alle mulige måter. Men når det gjelder sex så har svette og annet ingen ting å si.

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

12- 13 var det vel

At det var utlig spennende og deilig

19

Absolutt mye bedre enn jeg hadde trodd!

At den var omtrent som venta, haha! Men hardere enn jeg hadde forestilt meg.

det tviler jeg på

At det var litt rart, men det ble sikkert bedre.

Nei

Overveldende, overraskende, skjelvende og sykt bra

Opplever det ikke som "sperm og svette" så det kan jeg vel egentig ikke si noe på...Var helt greit, men jeg var ikke klar over at man kom til å lekke sæd så lenge etterpå, haha!

Skrevet

I 13-årsalderen. Dette var faktisk før jeg begynte å onanere, noe jeg tror er vanlig for mange kvinner.

Det var noe jeg tente veldig på å tenke på, men samtidig noe jeg var redd for å måtte gjennomføre før en viss alder. 15-16. Hadde en idé om at alle gutter ville forsøke å presse meg til det, hehe.

16.

Det var bedre enn forventet fra første stund!

Hjelp!

Tja, jeg hadde en god følelse første gangen, ig det har ikke gått over. =P

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.

Ikke i det hele tatt, det tok lang tid før jeg var villig til å prøve. Men nå tenner jeg veldig på å gjøre det på kjæresten min. Vet at han elsker det.

Hadde hatt orgasme på egen hånd før. Tok en tid før jeg fikk det sammen med partner, så jeg ble vel mest lettet. "Vi får det til".

Det var vel som forventet .. kom mer sæd enn jeg hadde trodd kanskje. :P Og trodde heller ikke at jeg selv kunne produsere så mye væske .. gjør jeg aldri ved onani.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...