Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det høres spennende ut å highlighte ansiktstrekk, men er usikker på hvordan jeg går frem og hva jeg trenger av produkter. Jeg er ute etter en hverdagslig sminke, selv om jeg ikke er redd for å bruke godt med sminke en vanlig mandag.

Jeg har YSL Touche Eclat i sminkepungen, som jeg har dårlig samvittighet fordi jeg bruker for sjelden, og har hørt at denne kan brukes som highlighter siden den er lysreflekterende. Eller trenger jeg et "sterkere" produkt, som dette?. Hvordan bruker jeg slike produkter, enten det er YSL eller noe mer glam?

Det kan nevnes at jeg har lys hud, men mørke farger ellers og "tåler" litt sminke uten å se Barbie ut, og kler meg origialt og til og med litt oppsiktsvekkende i blant. Men, less is ofte more når det kommer til slikt som glitrende saker i ansiktet, sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men, less is ofte more når det kommer til slikt som glitrende saker i ansiktet, sant?

Personlig syntes jeg at slike ting skal anes mer enn de skal synes. Bruker YSL selv, er godt fornøyd med den.

Bruker den rett under øyenbrynet og i ringene under øynene til hverdags. Til fest glimter jeg gjerne til med litt øverst på kinnbena også.

Skrevet

^ Har laget en highlighter guide hvis du vil lese: http://www.hildechristina.com/2008/07/how-...ggelegging.html

Jeg synes ikke Touchè Eclat er bra som highlighter, jeg bruker Wet Sand fra EM i pudderform. Synes det blir mer tydelig enn Touche Eclat. Less is definitivt mer, men jeg synes det skal synes litt ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...