Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #1 Skrevet 6. januar 2009 "Alle" gjør knipeøvelser, men ingen vil si nøyaktig hvordan. Hvor lenge en knip varer, hvor mange ganger etter hverandre, hvor lange pauser, hvor mange ganger om dagen, hvor lang tid tar det før man merker forskjell osv... Hvorfor vil ingen dele hvordan de gjør det? De som holder tett kan jo sammenlignes med en baker som på død og liv vil holde oppskriftene sine for seg selv så ingen stjeler ingrediensene og baker bedre...
Seth Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Knipeøvelser anbefales å gjøres to ganger om dagen. Det er nøyaktiv samme "bevegelse" du gjør for å holde igjen urin. Gjør dette ca 50 ganger, både morgen og kveld. Hold knipet i 2-4 sekunder før du slipper.
Gjest Shelob Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Ah! Jeg er ekspert! Jeg behandler knipeøvelser på samme sett som jeg behandler styrketrening med vekter. Jeg gjør alltid repetisjoner og sett. F.eks. 10-20 reps og kanskje 10 eller 20 sett, 20-30 sek pause i mellom settene. Kjekt å gjøre på toget, i bilkø, i heisen, ved kopimaskinen, når jeg har sex, onanerer osv. For at ikke treningen skal stagnere/stoppe på et platå, varierer jeg reps og sett. For å bryte opp et mulig platå kan jeg feks ta 50 reps 6-10 ganger, eller ta bare 10 så hardt og fort jeg kan, kanskje 5 ganger, for så å gjøre det samme igjen 1-2 ganger senere på dagen. Typen kniping går enten ut på å holde 1 langt hardt knip mens jeg teller, eller at jeg teller korte, raske knip som om jeg skulle dyttet noe hardt ut og inn av skjeden. Når jeg puler kjæresten min passer jeg selvsagt på å benytte og variere disse teknikkene på forskjellig vis, hvilket gir meg de beste orgasmene. Typen min er 31 år og bedyrer at han aldri har kommet som han kommer når han knuller med meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå