Gjest TS Skrevet 6. januar 2009 #1 Del Skrevet 6. januar 2009 Når jeg kysser/kliner mye får jeg munnsår. Det er ikke herpes.. Huden på leppene blir på en måte irritert og mister litt av huden enkelte plasser. Det blir ikke bobler eller sår slik som ved herpes. Det er bare huden som fjernes og det tar jo et par dager før ny hud legges på, så i disse dagene er det rødt, tørt og vondt... Er det noen som har noen tips? Det som funker best er vel å ikke kysse og kline, men litt vanskelig når man er i et forhold.. hehe Vet ikke om det har noen relevans, men det er ikke bare med kjæresten min nå, hadde samme problem med xn også.. Bruker også lypsyl etterpå osv for å forhindre, men hjelper ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 6. januar 2009 #2 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg fikk det av en eks som hadde det med å bite å suge mye på underleppen min det kan ikke være det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 6. januar 2009 #3 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jeg fikk det av en eks som hadde det med å bite å suge mye på underleppen min det kan ikke være det da? Hehe,det gjorde en x av meg også, men det ble helt uaktuelt etter det ja.. hehe Endret 6. januar 2009 av missLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 6. januar 2009 #4 Del Skrevet 6. januar 2009 Min ex måtte enten ha skjegg eller babere seg hvis han skulle kysse meg. Når han hadde 1dags skjeggstubber eller mindre, så rev han mildt sagt opp leppene mine til blods Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 6. januar 2009 #5 Del Skrevet 6. januar 2009 Du kan drikke mer vann, unngå å slikke deg selv på leppene til vanlig (spesielt nå på vinteren) og/eller kysse mer. Når jeg... - ikke drikker vann blir leppene mine tørre. Det skal ikke store mengden før det bedrer seg, 3-4 glass i løpet av en dag hjelper mye! - væter mine egne lepper og går ut i kulda blir jeg sår. Bedre å evt smøre på seg Vaselin eller andre vannfrie produkter før man går ut i vinteren. - kysser lite blir jeg rett og slett litt "ute av trening" Går det mer enn en uke uten at jeg kysser kjæresten min, blir leppene fortere såre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå