Gå til innhold

trenger anbefalinger til hårprodukter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tussi_*
Skrevet

etter flere år med bleking (hjemmebleking.. ja jeg vet det ikke er sunt for håret..) har håret blitt ganske slitt, og jeg trenger nå noen gode tips til hvilke hårprodukter som kan passe til mitt hår.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den blå fra Redken, Extreme tror jeg den heter, skal være bra for slitt og tørt hår. Har ikke prøvd serien selv, men har lest mye bra om den,gode anbefalinger :)

Skrevet
etter flere år med bleking (hjemmebleking.. ja jeg vet det ikke er sunt for håret..) har håret blitt ganske slitt, og jeg trenger nå noen gode tips til hvilke hårprodukter som kan passe til mitt hår.. :)

Som jeg har sagt i en del andre tråder, Joico's Kpak er overlegen:)

Redda mitt ihjælbleka hår for en del år siden, og jeg faller alltid tilbake på den serien.

Skrevet
Som jeg har sagt i en del andre tråder, Joico's Kpak er overlegen:)

Redda mitt ihjælbleka hår for en del år siden, og jeg faller alltid tilbake på den serien.

Ja, den er god :Nikke: Heeerlig lukt... :pasha: (å, så søt!!)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Som nevnt her... Joico sin Kpak.

Shampoen lukter godt, men lukter ikke så mye av balsamen.

Jeg har hatt bleket hår i mange år, og fikk et såkalt "tyggishår" og farget det mer normalt igjen, og joico sin Kpak har virkelig reddet meg!!!!

Den er også meget drøy.

Skrevet
Den blå fra Redken, Extreme tror jeg den heter, skal være bra for slitt og tørt hår. Har ikke prøvd serien selv, men har lest mye bra om den,gode anbefalinger :)

kjøpte den etter anbefaling her. synes ikke den gjør noe særlig for håret mitt veken på den ene eller andre måten. ble litt skuffa over konsistensen også, den er ganske tyntflytende. du kan garantert finne bedre leave in balsam/kur enn den der ;)

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Redken, og går alltid tilbake til den etter å ha prøvd andre merker.

Jeg er mest fornøyd med All Soft serien, som gir masse fuktighet til håret.

I tillegg anbefaler jeg sterkt at du kjøper Redken Extreme Antisnap leave-in treatment. Den er helt suveren, og bygger opp håret igjen etter kjemiske behandlinger. Den har i alle fall reddet håret mitt :)

Produktene kjøper du billig på

lookfantastic.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...