Gjest Gjest_titti_* Skrevet 5. januar 2009 #1 Del Skrevet 5. januar 2009 tok kirurgisk abort for 1 uke siden. sluttet å blø etter den første dagen , hadde bare litt rød-aktig utflod i dagene etter dette, trodde dermed at alt var normalt igjen.men på søndag så begynte jeg å blø igjen, mens-mengde omtrent, bare at i dag har det begynt å komme svarte klumper, i tillegg til blod...og jeg lurer på hva dette er! fikk ikke beskjed m at noe hadde gått galt på sykehuset, så jeg prøver slå meg til ro med at dette er normalt...men er det egentlig det??? er så usikker...beklager ekle detaljer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattpatruljen Skrevet 5. januar 2009 #2 Del Skrevet 5. januar 2009 Kan det være "skorpen" på såret innvendig som løsner slik at "det sorte, klumpete" er gammelt blod, rett og slett? Det er jo vanlig at kvinner som føder får en blødning en tid etter fødselen på samme måte, bare etter der morkaka satt.. Synes jeg å huske.. Er ikke doktor, men så lenge blødningen ikke er stor og det ikke er veldig smertefullt eller du har feber er det nok sikkert ikke farlig. Ta kontakt med legen din du, om dette ikke avtar i løpet av noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 5. januar 2009 #3 Del Skrevet 5. januar 2009 begynte du på ppiller samme dag som inngrepet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #4 Del Skrevet 6. januar 2009 1. Ring og ta kontrollen nå, istedenfor om en uke. 2. Har det stoppet å blø igjen? 3. Smerter? 4. Hvor langt på vei var du, og hva slags inngrep var det? Bare den vanlige sugemaskinen? (vakumaspirasjon). Av og til hender det at det blir igjen litt av morkakevevet. Det kan også tenkes du hadde to befruktede egg, og at når du fjernet morkaken + embryo, så forsvant hormonene som skulle til for at tvillingen kunne leve, og så blir den støtt ut senere. http://www.emedicinehealth.com/abortion/pa...m.htm#Follow-up if you have these symptoms, you should see your health care provider: * Severe pain * Fever of 100.4°F or higher * Bleeding through more than four or five pads per hour or more than 12 pads in 24 hours http://emedicine.medscape.com/article/266626-treatment - bla til "complications" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_titti_* Skrevet 6. januar 2009 #5 Del Skrevet 6. januar 2009 takk for svar...hjelper litt... begynte ikke på p-piller da jeg var ferdig... har ikke hatt feber i det hele tatt, føler meg egentlig i veldig bra form, bortsett fra blødningene og kraftige menssmerter... håper liksom det skal gå over snart....men det kan vel kanskje ta et par uker?det har jo ikke gått mer enn en uke, liksom......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #6 Del Skrevet 6. januar 2009 Tror det beste er å få en kontroll nå. Slik du beskriver hadde jeg etter abort. Etterhver fikk jeg sterkere smerter, og så rant det ut masse klumper. Det viste seg at det var mye rester igjen, og da vil de gjerne observere deg og vurdere om det er nødvendig med en ny utskrapning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå