Gjest Adina Madeleine Skrevet 24. juni 2003 #1 Skrevet 24. juni 2003 Jeg har langt hår og leter etter ordentlige kvalitetsprodukter. Føler at alle produktene er tilpasset kortere hår, men trenger noe mer. Har sett noen produkter for blondt langt hår, men mitt er jo mørkt og farget. Har noen tips?
Suzy Skrevet 24. juni 2003 #2 Skrevet 24. juni 2003 So long fra Redken. Jeg bruker leave-in conditioneren hver gang jeg vasker håret og den er glimrende. Fins flere produkter i samme serie. Se på lookfantastic.com, eller på redken.com for mer info. Suz
cappocino Skrevet 24. juni 2003 #3 Skrevet 24. juni 2003 Jeg er helt avhengig av bonacure fra schwartzkopff. Bruker antigrease shampoo inners ved hodebunnen, repair shampoo på tuppene. TIl slutt hårkuren som kasnkje er den beste i verden (til mitt hår ihvertfall ) Har lagt, mellomblond hår. Dra innom en frisørsalong og be de hjelpe deg med å finne riktig shampo/balsam. (Bare pass på så du ikke går i en felle der frisøren prøver å selge deg produkter som salongen utvikler selv, dårlig erfaring med det selv dessverre) Spør om å få prøver, eller gå på Vita der har de endel små flasker med shampo/balsam som du kan prøve ut... Lykke til !
Elisjeba Skrevet 24. juni 2003 #4 Skrevet 24. juni 2003 Jeg har gode erfaringer med baby shampoo. Håret mitt er langt og rødt (men ikke farget, aner ikke om baby shampoo er noe for farget hår).
glaciera Skrevet 25. juni 2003 #5 Skrevet 25. juni 2003 Jeg bruker forskjellige extra shine typer produkter, feks MOP Glisten. Bruker evt et glansserum i tuppene/lengden.
Gjest Adina Madeleine Skrevet 25. juni 2003 #6 Skrevet 25. juni 2003 Takk for gode svar! :D Tror jeg skal prøve Redken i første omgang å se hvordan det går. Skal også prøve de shine-produktene som var nevnt, da de jeg har brukt har ført til at håret slett ikke så "shiny" ut, men fett.
Gjest Madden Skrevet 26. juni 2003 #7 Skrevet 26. juni 2003 Jeg har gode erfaringer med KMS produkter. (har veeeldig langt hår!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå