Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Jeg har langt hår og leter etter ordentlige kvalitetsprodukter. Føler at alle produktene er tilpasset kortere hår, men trenger noe mer. Har sett noen produkter for blondt langt hår, men mitt er jo mørkt og farget. Har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

So long fra Redken. Jeg bruker leave-in conditioneren hver gang jeg vasker håret og den er glimrende. Fins flere produkter i samme serie. Se på lookfantastic.com, eller på redken.com for mer info.

Suz :wink:

Skrevet

Jeg er helt avhengig av bonacure fra schwartzkopff. Bruker antigrease shampoo inners ved hodebunnen, repair shampoo på tuppene. TIl slutt hårkuren som kasnkje er den beste i verden (til mitt hår ihvertfall :lol: )

Har lagt, mellomblond hår.

Dra innom en frisørsalong og be de hjelpe deg med å finne riktig shampo/balsam. (Bare pass på så du ikke går i en felle der frisøren prøver å selge deg produkter som salongen utvikler selv, dårlig erfaring med det selv :( dessverre) Spør om å få prøver, eller gå på Vita der har de endel små flasker med shampo/balsam som du kan prøve ut...

Lykke til !

Skrevet

Jeg har gode erfaringer med baby shampoo. Håret mitt er langt og rødt (men ikke farget, aner ikke om baby shampoo er noe for farget hår).

Skrevet

Jeg bruker forskjellige extra shine typer produkter, feks MOP Glisten. Bruker evt et glansserum i tuppene/lengden.

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Takk for gode svar! :D

Tror jeg skal prøve Redken i første omgang å se hvordan det går. Skal også prøve de shine-produktene som var nevnt, da de jeg har brukt har ført til at håret slett ikke så "shiny" ut, men fett.

Gjest Madden
Skrevet

Jeg har gode erfaringer med KMS produkter.

(har veeeldig langt hår!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...