Gå til innhold

Tips til fin herreklokke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, nå har jeg funnet ut at min tilkommende kunne tenkt seg en litt finere klokke i morgengave, så om jeg ikke finner på noe annet jeg vet han vil sette pris på, så tenkte jeg å gå for dette....men jeg har ikke peiling på klokker....

Det skal være en litt fin klokke, som han kan ha til dress/pentøy, den må gjeren være litt "kul" samtidig...noen som vet om noen fine?? På forhånd takk! Han er forresten 29 år om det spiller noen rolle....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takk for svar! Prisen? Neei, alt etter som....noen tusen må vel gå, om jeg finner en flott en til 2000 så tar jeg den, eller finner jeg en til 3500 så tar jeg nok den også....ikke 10 000 altså, men legger gjerne i litt ja, det må gjerne være litt ved den,liksom. Han liker klokker ;-) (og den måtte gjerne være så kul at kompisen fikk lyst på maken, han liker også klokker...hehe...)

Endret av Dr.Grey
Skrevet

Sjekk ut seiko flightmaster SNA414, Chronoutgaven i gull. Hvis du søker litt rundt på finn, kan du finne en ubrukt til ca. 2000kr. Vanlig pris er nesten 5000kr. Denne er rå, og en klokke alle legger merke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...