Gjest Hæler Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg er 178 høy og har aldri hatt mo til å gå i høye hæler, føler meg alt for høy når jeg prøver rett og slett. Men det er jo så mange pene sko der ute!
Butterball Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg synes ikke det er noe problem - forutsatt at man ikke kompenserer for hælene med dårlig holdning for å se mindre ut. Vær rett i ryggen og vær komfortabel med høyden din, så går det fint.
Kamikatze Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Synes du skal glemme det. Går du ikke med høye hæler "til daglig" blir du å stavre deg avgårde like grasiøst som bambi på isen - på stylter. Men når det gjelder den ekstra høyden - go for it. Den er ikke noe problem. Du er jo allerede på sokkelesten både høyere og lavere enn noen, så lite vil endre seg radikalt der...
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Jeg er 176 og går gjerne med høye hæler. Fra jeg var ung har jeg heldigvis blitt oppmuntret til å være stolt av høyden min og alltid fått innprentet at god holdning er viktig. Problemet er at det er begrenset hvor høye hæler jeg faktisk klarer å gå med, ca 8 cm er nok limiten for min del. Kjempesynd for de fleste Christian Louboutin-skoene er 10 cm eller høyere.
The Kitten Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jeg er 178 høy og har aldri hatt mo til å gå i høye hæler, føler meg alt for høy når jeg prøver rett og slett. Men det er jo så mange pene sko der ute! Ja, men jeg synes det er mange som ikke kler høye hæler fordi de da blir for høy. Endret 6. januar 2009 av The Kitten
CocoPiaf Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Jeg er 178 og går i høye hæler hele tiden. Eier nesten ikke flate sko
Gjest Gjest_Propell_* Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 Jeg ser dum ut med høye hæler, men det er fordi jeg ikke klarer å gå ordentlig med dem. Jeg ser ut som en vandrende nestenkatastrofe... (Er 168 høy.) De som klarer å gå med høye hæler, ser etter min mening bra ut med høye hæler -uansett kroppshøyde. Det må være lov å være høy og flott, og samtidig velge fritt i skobutikken! Dersom du føler du blir for høy, kan du jo prøve å øke hælhøyden gradvis, slik at du blir vant til "utsikten" etter hvert.
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #9 Skrevet 6. januar 2009 Jeg går med høye hæler og jeg er ca din høyde. Så lenge du greier å gå på de så ser jeg ikke hvorfor du ikke skal det.
Fruktvand Skrevet 6. januar 2009 #10 Skrevet 6. januar 2009 Er 179 og bruker ofte høye hæler. Får tross alt finere holdning. Finnes for fine sko i verden til at en ikke kan holde seg vekke fra de høghælte. Dessuten ser en mer i store folkemengder når en rager nesten 190.. Men en må kunne gå bra me dem da.. nytter ikke å stavre rundt som Bambi:)
Gjest Fluksi Skrevet 6. januar 2009 #11 Skrevet 6. januar 2009 Dere er så heldige som er så lave Selv er jeg 1.82 cm høy og akkurat på millimetern like høy som samboer. Synd for meg så liker jeg høye mannfolk så høyhelte sko er ikke aktuelt her, men guuu så lyst jeg har allikevel
nanya Skrevet 6. januar 2009 #12 Skrevet 6. januar 2009 Jeg er 180 og går gjerne i høye hæler, hvorfor skulle jeg ikke det? Det er ikke mange cm hæl som skal til før man får en mye bedre holdning. Vi trenger jo ikke akkurat velge sko med 12 cm hæler heller.
Makin' it big Skrevet 6. januar 2009 #13 Skrevet 6. januar 2009 Jeg er også 178, og jeg eeelsker å gå i høye hæler. Ingen som får meg fra det (bortsett fra den elendige bekkenløsninga) Og jeg er 8 cm høyere enn gubben fra før av!
Gjest fisk Skrevet 6. januar 2009 #14 Skrevet 6. januar 2009 Jeg er 172 og føler at jeg blir for høy når jeg går i høyhælte sko. Likevell gjør jeg det av og til. Det er ofte finere enn lave sko - og så mye mer å velge i.
Gjest Fluksi Skrevet 6. januar 2009 #15 Skrevet 6. januar 2009 Jeg er 180 og går gjerne i høye hæler, hvorfor skulle jeg ikke det? Det er ikke mange cm hæl som skal til før man får en mye bedre holdning. Vi trenger jo ikke akkurat velge sko med 12 cm hæler heller. Ingen som sier du ikke skulle kunne gå med høye hæler, men hvis du sikter til mitt innlegg så sier jeg at jeg ikke vil gå med høye hæler fordi jeg ikke vil være høyere enn min samboer fordi jeg liker at mannfolkene mine er høyere enn meg Og når det gjelder holdning så trenger jeg uansett ikke et par ekstra cm under hælen for at den skal bli bra når den er såå perfekt fra før av
Gjest Fluksi Skrevet 6. januar 2009 #16 Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jeg er 172 og føler at jeg blir for høy når jeg går i høyhælte sko. Likevell gjør jeg det av og til. Det er ofte finere enn lave sko - og så mye mer å velge i. Er enig med deg, høye sko er ofte finere enn lave sko, men utvalget har bedret seg Endret 6. januar 2009 av Fluksi
Gjest Lille Bie Skrevet 6. januar 2009 #17 Skrevet 6. januar 2009 Jeg syntes du godt kan gå i høye hæler jeg! Jeg blir alltid grønn av misunnelse på mennesker som er høye og går i høye hæler, det ser så utrolig elegant ut! (som selvfølgelig ikke går som bambi på isen!) Jeg går masse i høye hæler selv, men siden jeg er 167 høy, så slipper jeg å tenke på om jeg blir for høy Christian Louboutin er favoritten!
Gjest Marlo Skrevet 6. januar 2009 #18 Skrevet 6. januar 2009 Gå med häler om du syns det er behagelig! Tanta mi er over 2 meter höy, og går likevel med höye häler - og hun er stolt av det. Drit i hva andre syns - gjör det som du föler er greit
Gjest pirat Skrevet 6. januar 2009 #19 Skrevet 6. januar 2009 Definitvt, forutsatt at du klarer å gå med høye hæler og ikke luter i ryggen. Vær stolt av høyden din!
Daria Skrevet 6. januar 2009 #20 Skrevet 6. januar 2009 Har du lyst, har du lov. Omverdenen bryr seg som regel ikke så mye som man tror
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå