*melis* Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg irriterer meg kraftig over iTunes og at bare en brøkdel av sangene jeg vil føre over til iPoden faktisk havner på iPoden (de resterende 90% av sangene får jeg feilmelding på). I tillegg er det maks irriterende at man må slette alle sangene som er på iPoden for å føre over sanger fra en annen PC. Fatter ikke hvordan iPod kan ha blitt så populært med et slikt drittprogram. Noen som har noen forslag til alternative måter å føre over musikk på?
Gjest padawan Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 jeg bruker selv Winamp og er veldig fornøyd med det.
Lizz84 Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Helt enig! Kjærsten min lastet ned ett annet program for meg som jeg også kunne bruke til ipod'n, men husker jo ikke hva dette heter. Har gitt opp hele ipod'n jeg. Den er jo helt håpløs, sangene blir borte, lagrer seg hultertilbulter og den virker når den selv vil. iTunes synes jeg var et forferdelig tungvindt program som ikke er brukervennlig i det hele tatt.!!
Gjest Bug Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Prøv MediaMonkey (http://www.mediamonkey.com/) . Du må ha itunes installert på pcen for at mediamonkey skal kunne kommunisere med ipoden.
Gjest padawan Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 *snip* det at sangene legger seg i "tilfeldig" rekkefølge har nok noe med hvordan sangene er merket/tagget.
Lizz84 Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 det at sangene legger seg i "tilfeldig" rekkefølge har nok noe med hvordan sangene er merket/tagget. Hvordan skal man merke/ tagge sangene hvis man vil ha de organisert??
Gjest padawan Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 slik jeg pleier å gjøre det er at jeg feks merker alle sangene fra en artist og redigerer artistnavnet på alle disse filene samtidig. På denne måten er jeg sikker på at det er identisk på alle sangene fra den artisten. det samme gjør jeg med album og genre. fremgangsmåten for dette er litt forskjellig fra program til program. bruker du iTunes?
Gjest Gjest_Varsia_* Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 I tillegg er det maks irriterende at man må slette alle sangene som er på iPoden for å føre over sanger fra en annen PC. Men det må du jo ikke. Ikke rart du hater iTunes, når du ikke engang har tatt deg bryet med å lære deg det... Med manuell håndtering slipper du å miste noe som helst.
Aftensol Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Er helt enig med deg! Itunes er noe av det verste jeg har vært borti! Jeg bruker SharePod... Virker kjempe bra! Og myyye mer oversiktlig! Også kan man koble til en ipod og kopiere fra den og inn på pc.. Synes det er veldig greit :D
epsilon Skrevet 19. januar 2009 #10 Skrevet 19. januar 2009 iTunes hadde vært utrolig mye bedre hvis det var litt dårligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå