tinaballerina Skrevet 5. januar 2009 #1 Del Skrevet 5. januar 2009 Har fått lov til å ønske meg ny Bergans-jakke til bursdagen min, men det finnes så mange forskjellige...vi er mye ute på vinteren og da er det greit å ha en jakke som er solid... Noen som har noen forslag..? Har sirdal jakka fra før, så trenger ikke en til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille me Skrevet 5. januar 2009 #2 Del Skrevet 5. januar 2009 jeg ønsker meg....masse.... ei brun bergans dun jakke, men det er kanskje ikke det du er ute etter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinaballerina Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 5. januar 2009 nei...egentlig ikke, men den er i alle fall varm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 6. januar 2009 #4 Del Skrevet 6. januar 2009 Bergans Isogaisa er helt super! Har hatt min i 4 år, og den er like fin enda, og jeg bruker den MYE! Problemet er bare at de kun selger den på utenlandske markeder nå. Fatter ikke hvorfor! Her er link til Bergans Webshop i Tyskland Bergans Shop Jeg har Bergans Isogaisa Lady i orange, men der er flere fine farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå