linel Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Hvilke røde blomster får man tak i august? Synes roser er litt kjedelig,jeg.. Og finnes det egentlig røde Cala-liljer?
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Det finnes røde cala men ikke den rødfargen som du får på dyp røde roser, men sjekk med butikken du skal bestille buketten fra, de kan trolig sjekke hva man får tak i når, siden et er sesong på blomster er det ikke alt man får tak i hele året og noe er uhorvelig dyrt og dårlig enkelte måneder i året, cala er en av de som kan koste flesk på høsten beg av vinteren, eks en liten cala kan koste opp til 200,- per stk... da kan det bli litt drøyt med 25 cala i en bukett....
lirypa Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Kanskje "flamingoblomst" (Anthurium) kan være noe for deg? http://facultystaff.vwc.edu/~presslar/Cult...urium/page1.htm
jippijaja Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Jeg trodde calla kom i de fleste farger, jeg. Har ihvertfall settt bilder av mange rødfarger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå