Gå til innhold

Så du Akutten i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun jenta som ble dyttet ned fra muren av søsteren sin, hvordan gikk det egentlig med henne? Jeg gikk visst litt til og fra, og fikk ikke med meg akkurat det...

Eller er det fortsettelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det ble så mye mer angående henne.. Søstern ble derimot lagt inn på psykiatrisk etter som hun før hadde vært slem og hun tente på søsteren sin slik at hun kunne få moren sin til å se hvor snill hun var o.l.

Skrevet

Etter at lillesøstern tente på senga til hun skadde, så snakket hun med sykehussjefen som ba om at jenta skulle bli igjen på sykehuset, men jenta skrek ut at hun nektet og løp ut og klikket helt. Når hun løp til moren sin så sa hun "we can hang out now that Julie (?) is gone". Da tenkte jeg at jenta døde, men kanskje ikke? Hva skjedde der egentlig?

Skrevet
Etter at lillesøstern tente på senga til hun skadde, så snakket hun med sykehussjefen som ba om at jenta skulle bli igjen på sykehuset, men jenta skrek ut at hun nektet og løp ut og klikket helt. Når hun løp til moren sin så sa hun "we can hang out now that Julie (?) is gone". Da tenkte jeg at jenta døde, men kanskje ikke? Hva skjedde der egentlig?

Jeg tror det gikk mer på det at hun måtte bli på sykehuset pga brannskaden og alle skadene hun hadde. De sa jo i starten at hun måtte bli der en stund. Var derfor hun lille jenta var glad fordi søstern måtte bli på sykehuset og hun da kunne vise moren sin hvor flink hun var.

Skrevet (endret)

... det her høres ut som verdens dummeste episode i verdens kjipeste serie. Herre min hatt.

Endret av Visiter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...