Gå til innhold

månedslinser

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan gikk det med dere som gikk til anskaffelse av disse for ca 1 nd siden? Jeg har brukt muine nå en mnd og skal straks skifte/kontroll.

Mine har fungert fint, men der det var air.cond. var det noe trøblete. På fly og buss i varmere strøk. Satt i fly 5 timer og det ble for tørt. Brukte dråpene, men det varte ikke lenge heller der.

Ellers perfekt!

Godt å vokne om morgenen og SE!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme følelsen hadde jeg da jeg fikk linser for litt over et år siden.. Før det gikk jeg bare rundt å myste, nektet plent å gå med briller..

Men det er sant som du sier, på fly er det litt ekkelt med linser. Det samme gjelder hvis man sovner en liten stund på linsene, da "fester" de seg på øynene.. :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har brukt månedslinser i flere år, og desverre kan de bli ubehagelige i tørr luft og lignende. Ikke minst om du sitter foran pc'en en hel dag, men uansett så syns jeg det er verdt det. :wink:

Har du sånne som man bruker døgnet rundt, eller er det vanlige månedslinser?

Skrevet

Syns døgnet rundt linsene er mindre tørre enn de månedslinsene jeg brukte før. Disse er helt herlige. Vil ikke ta dem av meg igjen noen gang, nesten...

Det er så godt å se når du slår opp øynene om morran! WOW!

Suz :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kom på en ting til. Om du syns linsene er veldig tørre, kan du bytte linsevæske eller linser. Det har spilt en stor rolle for meg ihvertfall.

Jeg fikk nye linser fra Brilleland for en mnd siden, og de var vemmelige å ha på seg ( det var acuvue- linser tror jeg), så jeg bestilte meg heller linser fra lensway igjen jeg. De var mye bedre :D

Skrevet

Jeg har sånne med farger nå... Synes de er litt ubahagelige til tider, ialleflall i forhold til dagslinsene jeg brukte før. Men det er litt gøy å skifte farge hver mnd også da.. Men jeg skal forsøke å bytte rensevæske.

Og hvordan dråper snakker dere om, og hvor får man evt kjøpt det?

Skrevet

Det er dråper man får kjøpt hos optikeren (pleier å stå i nærheten av linsevæskene). Det finnes flere merker, og noen er på små flasker og andre er i esker med mange kapsler.

Disse er bl.a. veldig ok hvis du er ute på byen hvor det er mye røyk og dårlig luft.

Skrevet

Jeg bestiller mine linser her: www.linsebutikken.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...