Gjest Gjest_mille_* Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 jag har fått noen mail som jeg har kjempe lst å se vedlegge på, bilder av mine barn men får den ikke opp kan ikke opnes i Windows fotogalleri. hvilket anet program kan jeg bruke? hvordan få vedlegge opp?
feuerstein Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hva slags filtype er det? Sannsynligvis har filene navn på formen masse bokstaver punktum tre bokstaver, f.eks. DSC00368.JPG eller icecream.png, eller i noen tilfeller fire bokstaver etter punktum, liseberg.jpeg. Filtypen er disse tre eller fire bokstavene etter punktum. Så snart vi vet den kan vi hjelpe deg med å åpne bildene.
Gjest ts Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Hva slags filtype er det? Sannsynligvis har filene navn på formen masse bokstaver punktum tre bokstaver, f.eks. DSC00368.JPG eller icecream.png, eller i noen tilfeller fire bokstaver etter punktum, liseberg.jpeg. Filtypen er disse tre eller fire bokstavene etter punktum. Så snart vi vet den kan vi hjelpe deg med å åpne bildene. DOC-fil ?
feuerstein Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Aha, da skal det åpnes i Microsoft Word, Word viewer eller Openoffice.org.
Gjest ts Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Aha, da skal det åpnes i Microsoft Word, Word viewer eller Openoffice.org. HEi tuuusen takk , elsker deg klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå