Gå til innhold

Tørre vitser tråden

Gjest Havregrøt

Anbefalte innlegg

Gjest Havregrøt

Kjører på med par tørre vitser her, bare å komme med fler etter det;)

Det var en gang...

Så var det en dør...

Hvorfor kan ikke M være N når NRK?

Hvor mye fikk hver fikk Ole, Dole og Doffen når de skulle dele 300kr?

Doffen dæva, 150kr til Ole og Dole...

ahahaahahaah, ler så griner detter nesten av stolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har en person med mulippel personlighetsforstyrrelse, som vil ta selvmord, har du da en gisselsituasjon?

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en schizofren person som vil ta selvmord, har du da en gisselsituasjon?

Du er klar over at schizofreni ikke har noe som helst med splittet personlighet å gjøre, sant? ;) Om du vil at vitsen skal funke, må du endre den til

"Hvis du har en person med splittet personlighet osv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er klar over at schizofreni ikke har noe som helst med splittet personlighet å gjøre, sant? ;) Om du vil at vitsen skal funke, må du endre den til

"Hvis du har en person med splittet personlighet osv".

Det var et godt eksempel på et menneske uten humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et godt eksempel på et menneske uten humor.

Enkelte av oss er drittlei av at folk sprer feilinformasjon om sykdommen vår. Er det ikke da lov til å opplyse om at de tar feil enn å la folk fortsette å bygge oppunder den feile oppfatningen? Som faktisk går ut over oss som har sykdommen? Jeg er schizofren, og synes IKKE det er noe festlig at folk går rundt og tror at jeg har splittet personlighet. Lag gjerne vitser om sykdommen min, men ikke på en slik måte at du sprer falsk og stigmatiserende informasjon om sykdommen min, ellers takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte av oss er drittlei av at folk sprer feilinformasjon om sykdommen vår. Er det ikke da lov til å opplyse om at de tar feil enn å la folk fortsette å bygge oppunder den feile oppfatningen? Som faktisk går ut over oss som har sykdommen? Jeg er schizofren, og synes IKKE det er noe festlig at folk går rundt og tror at jeg har splittet personlighet. Lag gjerne vitser om sykdommen min, men ikke på en slik måte at du sprer falsk og stigmatiserende informasjon om sykdommen min, ellers takk.

Nå har jeg endret den. Beklager så mye for feilinformasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 13 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...