Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet følelsen for samboeren min.. men vi har enda 9 mnd igjen av leien..

Vi har vært sammen i 3 år, det ble slutt for en liten peridoe, men så bestemte vi oss for å leie sammen ett år til, for å prøve å få ting til å funke..

Han sier han elsker meg og er villig til å gjøre alt.

Jeg har mistet følelsene for han, og alt jeg klarer å tenke på er en gutt som jeg har møtt på byen. Han spør om jeg vil treffe han og jeg har selvsagt lyst....

Det er nok spenningen jeg savner, ting har stått bom stille i 2 år nå og jeg har ikke pratet med noen gutter på 3 år, mens vi har vært sammen.

Han er ekstremt sjalu, og jeg har ikke hatt muligheten til å være det på den stunden vi har kjent hverandre. Han er så godhjertet og den beste gutten man kan tenke seg. Og jeg har ikke hatt noen grunn til være sjalu.

Han har vært der for meg mellom mye vondt og er ekstemt glad i han og jeg vet ikke hvilken person jeg er uten han. Det er en stor trygghet og ha han rundt meg.

Samtidig klarer jeg ikke la vær å tenke på denne andre gutten og jeg vet ikke om jeg klarer å holde meg på matta lenger.

Aner ikke hva jeg skal gjøre, for jeg vil virkelig ikke såre han:(

Han gråter med en gang vi kommer inn på dette.. Jeg har sagt at ting ikke er som før og vi kan ikke være kjærester når jeg ikke kommer til å gå 100% for det..

Han fortjener virkelig ikke dette.

Vi har det veldig fint sammen og har lyst å bo med han, som en venn, men dette kommer aldri til å gå når han elsker meg.

Jeg sitter litt i det.. Fristelsen for å møte denne andre gutten er veldig stor, det er som jeg er forelsket. Jeg spiser nesten ikke og er i min egen verden.

Hva hadde dere gjort om dere var i samme situasjon?

Jeg vet ikke om jeg har råd til å betale husleien alene heller, om han skulle flyttet ut. Er veeeeldig redd for at jeg kommer til å være "utro" og sitte igjen med den verste samvittigheten. Vi begge er forresten snart 24 år gamle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bestemt meg og sluttet å ''holde han på gress''. Det er skikkelig vondt når den ene parten vil, mens den andre hele tia hangler og ikke klarer å bestemme seg.

Skrevet
Jeg har mistet følelsen for samboeren min.. men vi har enda 9 mnd igjen av leien..

Jeg har mistet følelsene for han, og alt jeg klarer å tenke på er en gutt som jeg

Han har vært der for meg mellom mye vondt og er ekstemt glad i han og jeg vet ikke hvilken person jeg er uten han. Det er en stor trygghet og ha han rundt meg.

Det er et heller dårlig argument at man skal holde sammen fordi det er 9 mnd igjen av leiekontrakten". Selv om man har skrevet en vanlig kontrakt for 1 år, så har man fortsatt 3 mnd oppsigelsestid. Økonomi bør aldri være et argument for å fortsette et forhold eller ikke.

Du sier selv du har mistet følelsene for han. Du er glad i han, men følelsesmessig som et par så er det dødt. Det at det er trygghet å ha han i livet ditt forstår jeg godt, men det er helt feil å bli værende i et forhold utfra det

Hvis jeg var i samme situasjon ville jeg flyttet fra han og tatt en pause i forholdet. Jeg ville samtidig ikke tatt kontakt med han andre fyren, men tatt en pause og fokusert kun på meg selv. Det ER vanskelig å bryte ut av forhold, særlig når man må såre den andre part. Men skal man bli værende i forhold, så må det bli av de riktige grunnene, og utfra det jeg leser i innlegget ditt, så blir du av alle de feil grunnene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...