Gjest englepiken Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har nettopp blitt sammen med en, men jeg klarer ikke helt å stole på han.. Han er en super koselig og grei gutt, men han driver å flørter med jenter bak ryggen min. Hun jeg bor med drev han å sendte blikk til, trodde jeg ikke så det. Han prater alltid om andre jenter og eksene sine. Leste noe han hadde skrevet til en annen jente "Klarte ikke å la være å ta på den deilige kroppen din", også hadde han skrevet til en annen jente tidligere "Hei kosebuse. Takk for i går jeg koste meg veldig". Hmm..er han noe å samle på egentlig? Får litt dårlig selvtilit av at han hele tiden må gjøre sånt :/
Gjest virvelvind Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Kosebuse? :klø: EDIT: Får vel svare ordentlig også, nei, jeg synes ikke han virker som noe å samle på. Endret 5. januar 2009 av virvelvind
Gjest englepiken Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Han bor i Oslo og skal flytte til Trondheim på grunn av meg..han er vel ganske interessert da?
Jade Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Tuller du? Han driver og tar på andres (deilige) kropper, og så er du usikker på hva du skal gjøre? Dette er ikke flørting i min verden, ihvertfall... Endret 5. januar 2009 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå