Gå til innhold

klær til store brudepiker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha to brudepiker på 10 og 12 år, men jeg finner ikke klær som passer. De på ebay blir for små. Noen som har noen forslag til steder de selger?

Videoannonse
Annonse
Gjest Koukla
Skrevet
Sydneys Closet har kjoler i store størrelser. Har selv handlet derifra og var veldig fornøyd.

Der var det dyrt, syns jeg, og jeg fant ingen brudepikekjoler ("flower girl dresses").

Hva med å finne bilde av kjoler du syns er fine, og få dem sydd i Kina. Hos JK Dress for eksempel. Vi skal ha brudepiker på 7 1/2, 9 1/2 og 14 1/2, kommer til å bestille til alle fra Kina.

Lykke til!

Skrevet

Hei jeg kjøpte mine inne hos www.dku.no der hjalp de meg til å finne riktig størrelse til jentene mine..de var 12 og 14 år...fant kjoler som passet helt perfekt til de..fikk også med søte små tiaraer på kjøpet når jeg kjøpte kjoler:-)Anbefales :blomst:

Skrevet

Hei.

Jeg har funnet på ebay, jeg. Den kjolen jeg skal bestille finnes opp til 17/18 år.

http://cgi.ebay.co.uk/NWT-PAGEANT-BRIDESMA...1713.m153.l1262

angel-club, tror jeg "butikken" heter. De har mange andre fine også, synes jeg. Ikke så veldig småjententet. Ikke kult å være 12 år å gå med puffermer og strutteskjørt, kanskje?

Skrevet

Hei!

Vis du søker etter kjole til større barn så kan du kjøpe ballkjole til dem. For de har vi tenkt og gjøre i vårt bryllup:)

Her finns det mange forskjellige og velge mellom Søk her

Gjest Pysepus
Skrevet

Vi hadde to brudepiker på 12 år og begge de fikk kjole fra ebay :) Hun ene er høyere enn meg ;)

Skrevet

Klart du kan finne mange fine kjoler til de på ebay. Du må bare søke voksne størrelser på bridesmaid dresses.....noen selgere til å med syr custome made kjoler.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...