Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #1 Skrevet 24. juni 2003 De fleste frykter ravnen. Jeg frykter kråka. Den varsler meg vondt og advarer meg. Slår aldri feil!!
Ann Forup Skrevet 24. juni 2003 #2 Skrevet 24. juni 2003 uf da ikke så godt, jeg har hele haven fyldt med begge har enda et par i pipa som har lagt rede og fået unger.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #3 Skrevet 24. juni 2003 Jeg frykter begge deler..både kråka og ravnen.. Fy h...... :evil:
Medinilla Magnifica Skrevet 24. juni 2003 #4 Skrevet 24. juni 2003 Hvis du mener de varsler/advarer deg mot vondt, så er det vel ikke verken kråka eller ravnen du bør frykte. Heller det som kommer etter du har sett dem. Bare å være litt ekstra forsiktig i dagene etter du har sett dem kanskje? Hva er det du tror har skjedd etter du har sett dem da? Jeg synes ravner er flotte. Liker også godt kråker. I hagen har jeg to bortskjemte kråker som nekter å bli matet med annet enn ferskt brød med smør.. Så den nydelige kråkeungen dems her om dagen!
Gjest Vega Skrevet 24. juni 2003 #5 Skrevet 24. juni 2003 Ravner, skjærer og kråker varsler ingenting dersom de ikke oppfører seg merkelig - å se en ravn etc. betyr ingenting. Men dersom den f.eks. står i vinduskarmen og banker på med nebbet - varsler det problemer i huset.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #6 Skrevet 24. juni 2003 Jeg sier ofte til folk ( plasser der det ikke er naturlig med kråker) nå er det noen av oss det skjer noe med. Det kan være triste/problemtlf. Jeg sier ofte de kan slappe av, det blir ikke alvorlig. For når den ikke setter seg hos oss, så går det bra. Har sett kråka flydd frem og tilbake foran vinduet mitt. Og med hjertet i halsen har jeg bedt om at den ikke setter seg ned. Har fått alvorlige hendelser hver gang kråka har vert hysterisk.
Gjest Scarlet Skrevet 25. juni 2003 #7 Skrevet 25. juni 2003 Har aldri tenkt over det jeg at ravn/kråker visstnok skal varsle fare..hmh. Det har i hverfall ikke skjedd meg noe etter jeg har sett noen så da velger jeg å fortsett å ikke tro på det :blunke:
*Lavendel* Skrevet 28. juni 2003 #8 Skrevet 28. juni 2003 Ravn og Kråke har jeg aldri tenkt over, men Ugla, den vil jeg ikke se utenfor huset mitt, da dør folk! Skjer HVER gang....!!
Gjest Starya Skrevet 28. juni 2003 #9 Skrevet 28. juni 2003 Jeg har forsåvidt hatt hendelser der kråka har vært innvolvert. Det var den gangen jeg måtte sette handleposen foran døra for å løpe i kjelleren og lete etter reserve-husnøkkelen (eksen hadde stukket av med den andre), og da jeg kom opp var samtlige matvarer smakt på. Av kråka.
Gjest gjesta Skrevet 1. juli 2003 #10 Skrevet 1. juli 2003 Min gamle tante fortalte om da hun var ung så var det et tilfelle hvor en kråke satt i et tre utenfor vinduet hennes i flere dager. Hun følte sterkt at den varslet vondt. Det viste seg å stemme. Mannen hennes ble drept i en ulykke og hun satt alene med et nyfødt barn.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #12 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skummelt Anonymkode: 9f8a9...aa5 18 år senere 😂😂😂😂 Anonymkode: a0af7...81e 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #14 Skrevet 10. februar 2022 *Lavendel* skrev (På 29.6.2003 den 0.38): Ravn og Kråke har jeg aldri tenkt over, men Ugla, den vil jeg ikke se utenfor huset mitt, da dør folk! Skjer HVER gang....!! Så rart, med tanke på at det dør folk ca hvert sekund.... 🙄🤔 Anonymkode: e379a...b6e
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #15 Skrevet 18. januar 2023 Ravnen skal visst varsle død. Anonymkode: 4aa7f...c50
Minitroll Skrevet 18. januar 2023 #16 Skrevet 18. januar 2023 Tror fugler har andre ting å gjøre enn å være budbringere for død. 1 1
Rosakatt Skrevet 18. januar 2023 #17 Skrevet 18. januar 2023 *Lavendel* skrev (På 29.6.2003 den 0.38): Ravn og Kråke har jeg aldri tenkt over, men Ugla, den vil jeg ikke se utenfor huset mitt, da dør folk! Skjer HVER gang....!! Ingen døde da noen jeg kjenner så en ugle fange mus nedenfor vinduet. Stakkars fugler, de bare lever livet sitt, de har ingenting med oss og vår overtro å gjøre. Jeg har ocd og tvangstanker, hadde jeg lest den dritten dere deler her inne for noen år siden hadde det påvirket livet mitt veldig negativt, nå vet jeg heldigvis litt bedre, selv om jeg fortsatt er syk. Men ja, tenk på hvordan dere påvirker folk. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #18 Skrevet 18. januar 2023 Minitroll skrev (11 minutter siden): Tror fugler har andre ting å gjøre enn å være budbringere for død. Mulig de ikke vet det selv Anonymkode: be15f...3a6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #19 Skrevet 21. januar 2023 On 2/10/2022 at 3:00 AM, AnonymBruker said: Så rart, med tanke på at det dør folk ca hvert sekund.... 🙄🤔 Anonymkode: e379a...b6e Ja, men alle de er ikke kjente og nære av alle sammen. Tegn fra dyreverden viser seg til rett tid for de personene det gjelder. Vi lever i et parallelt universe Anonymkode: c4c8a...e11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå