Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt det går ann å laste ned spill fra internett til nintendo wii. Hvordan gjør jeg det? Er det noe spesielt tilleggsutstyr man må ha for å kunne gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,ligger en tråd her som det står alt på ;-))

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Heia,ligger en tråd her som det står alt på ;-))

Hm. Fant ikke en slik tråd jeg. Hvor ligger den?

Skrevet

Mener å huske at det er veldig enkelt. Har ikke gjort det selv, men har sett samboer gjøre det. Du kjøper "poeng" med kredittkort over nettet/Wii.. Disse bruker du til å velge ut de spillene du ønsker fra webshopen .

Du trenger vel ikke ekstra utstyr men det er veldig kjekt med classic controller til spillene som er laget for SNES da det er uvant å spille med Wii kontrollen på disse spillene :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Takk takk :) Nå har jeg kommet meg inn på wii shoppen. Det er stillig. Nå lurer jeg på noe annet da, sånn før jeg begynner å handle. hehe.

* Er det sånn at spillene man kjøper blir lagret på konsollen?

* Kan man oppebevare spillet på konsollen så lenge man vil?

* Hvor stor lagringskapasitet har en wii konsoll? Tenker da på hvor mange spill det er mulig å ha på selve konsollen før man eventuelt må slette spillet.

Skrevet
Takk takk :) Nå har jeg kommet meg inn på wii shoppen. Det er stillig. Nå lurer jeg på noe annet da, sånn før jeg begynner å handle. hehe.

* Er det sånn at spillene man kjøper blir lagret på konsollen?

* Kan man oppebevare spillet på konsollen så lenge man vil?

* Hvor stor lagringskapasitet har en wii konsoll? Tenker da på hvor mange spill det er mulig å ha på selve konsollen før man eventuelt må slette spillet.

Så bra,alle spilla lagrer seg på minne,vet ikke hvor mange men tror det er så det holder.Jeg har mange men har ikke sjekka men en ting skal du vite,de du laster ned blir merka med Download og de kan du laste ned igjen gratis!Så hvis det blir fullt og du vil slette noen og kjøpe andre en periode så kan du gå å hente de igjen gratis.Kjempegreit.

Skrevet

Hvordan er det med lagre spill ? Altså, hvor langt en er kommet på spillet, om det går å starte fra der igjen. Litt kronglete spørsmål, men trenger en minnekort eller noe ?

Skrevet
Hvordan er det med lagre spill ? Altså, hvor langt en er kommet på spillet, om det går å starte fra der igjen. Litt kronglete spørsmål, men trenger en minnekort eller noe ?

Ja,si det kommer ann på spilla.De er jo så gamle at den gang måtte mi jo beg på nytt når de 3 liva var brukt.Så du må bare se om det står save på de du spiller hvis ikke for du tjene deg opp noen liv i vinter,he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...