AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #21 Skrevet 5. februar 2013 Gammel tråd... Men jeg tok 15 mg truxal en gang og aldri mer. Holdt på å besvime hver gang jeg reiste meg og følte meg skikkleig uvel! Anonym poster: 917fbfec7b968f9f952e2db7e7d147f8
avida30 Skrevet 6. februar 2013 #22 Skrevet 6. februar 2013 Her er min erfaring med Truxal! Det blir gitt for søvnproblemer fordi det skal være et avslappende medikament, det er ikke direkte sovepiller som får deg til å sove men som skal hjelpe deg til å bli rolig i kroppen og hodet så du lettere sovner inn, også kalt innsovningspiller. Når jeg tok anbefalt mengde Truxal for søvnproblemene fikk jeg nada nix effekt. Når jeg økte mengden, som måtte økes betraktelig for at jeg skulle merke noe som helst, så ble jeg bare tung i hodet (ikke sånn kjempe mye men nok til å merkes), og dagen derpå følte meg litt rar. Det er ikke noe narkis dop eller noe sånt, så du skal ta utrolig mange for å merke ubehag av det. Men får du ikke ønsket effekt av anbefalt dose eller tja la oss si dobbelt så mye eller tre ganger så mye, så bytt heller til et annet preparat (om du virkelig trenger noe. Ellers så anbefales melatonin! google det!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå