Gjest Gjest_mia_* Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har funnet drømmekjolen :rødme: Er det noen som har kjole fra Martina Liana? Hvordan fikk dere tak i den? Vurderer seriøst å fly til London eller Usa nå altså.. (bridezilla-øyeblikk..hehe) Noen som har erfaring med å handle fremmede merker fra utlandet? Er litt redd for å bruke masse penger på noe som ikke passer e.l..............
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har funnet drømmekjolen :rødme: Er det noen som har kjole fra Martina Liana? Hvordan fikk dere tak i den? Vurderer seriøst å fly til London eller Usa nå altså.. (bridezilla-øyeblikk..hehe) Noen som har erfaring med å handle fremmede merker fra utlandet? Er litt redd for å bruke masse penger på noe som ikke passer e.l.............. Oppdaget at de ikke selger via nett...hmmm...
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Har ikke funnet noen kjole selv, men hadde jeg funnet den og den ikke fantes her i Norge hadde jeg også fått bridezilla dager. Håper du får tak i den på en eller annen måte. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå