Gjest småforelska Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Har blitt kjent med en gutt som er veldig flott, og vi har kjempegod kontakt. Jeg er veldig usikker på om det kan bli noe mer enn vennskap da, og må nok bruke litt mer tid på å finne ut av det. Uansett er jeg glad i han, og har lyst til å vise han at jeg setter pris på han(i tillegg til at jeg forteller det ofte, både direkte og indirekte). Han har antydet at han skal feire bursdagen sin i slutten av januar, og da er jeg ganske sikker på at jeg blir invitert til vennekveld hjemme hos han. Hva skal jeg kjøpe i gave, som viser at jeg bryr meg om han? Det skal vær en gave som kan forståes både som en god venn- gave, men også et lite hint om at jeg liker han enda bedre.. Noen som har tips?
Gjest Kråkaa Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Noe personlig kanskje? Som viser at du har lagt merke til hvem han er..Kanskje musikk han er spesielt glad i eller at han har hobbyer av noe slag hvor han kanskje trenger noe? Det ville iallefall jeg ha satt pris på for da hadde det antydet at gavens "avsender" kjente meg.
Gjest KateW Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Er det for kårny å gi ham gavekort på deg?
Gjest TS Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Er det for kårny å gi ham gavekort på deg? Det hadde jo bare vært helt fantastisk.. :rødme: Men desverre, er nok alt for feig!
Gjest KateW Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Helaften med deg, da? Der du spanderer hjemmelaget middag og film med armkrok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå