Gjest Kråkaa Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Har så inderlig lyst på skjermbrett men de er så himla dyra så jeg tenkte å lage et selv..noen som har tips til matriale? tenker på treverksplater som jeg kan hengsle sammen uten at det blir altfor tungt..Og om noen vet om en lur nettside som har en oppskrift så blir jeg glad for det også.
Lunalu Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Kjøp tre gavler av Ivar reolen på Ikea - mal dem og hengsle dem sammen! Stryk, stift eller sy på det stoffet du vil ha!
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 billige furu hobbyplater er et alternativ, ellers kan jo du bruke kryssfiner e.l Med kryssfiner blir jo det superlett. Mitt tips er at du setter deg ned og tegner, tenk nøye gjennom alt, hvordan den skal holde seg opp etc. Har ikke du sag selv kan du få trevarehandelen til å sage slik du ønsker mot en liten sum.
Galadriell Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Det var en stund siden du hadde lyst på en.., men uansett, kanskje noen andre fortsatt letter etter: www.stylehouse.no er en ny nettbutikk som har ganske stort utvalg av skjermbrett, shoji romdelere og diverse skillevegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå