Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #1 Skrevet 23. juni 2003 Han som jeg i flere år trodde var uoppnåelig, han har jo familie, og derfor holdt jeg meg i bakgrunnen. Søndag sa han at han elsker meg. Han gråt og snakket om barna. Og om meg, og at jeg må stille i andre rekke etter dem. Jeg har det også vondt. Helt jævlig. Og forstår. Vil jo ikke ødelegge noe, såre noen. Men vil noe alikevel. Hvor faen er AV-knappen for følelsene???? :cry:
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #2 Skrevet 24. juni 2003 Søte lille deg, AV-knappen for følelser er enda ikke oppfunnet
Gjest Ethereal Skrevet 24. juni 2003 #3 Skrevet 24. juni 2003 Uansett hvor JÆVLIG det kan føles; han har innrømmet at han elsker deg, men det er faktisk respektverdig at han bryr seg om barna sine. Prøv å kutte kontakten med ham i en periode, for som de sier: ute av øye, ute av sinn. Lykke til, gjest!
Elefantina Skrevet 24. juni 2003 #4 Skrevet 24. juni 2003 Skjønner hvordan du har det, og ønsker meg inderlig den av-knappen jeg og! Er forøvrig lei av å høre at "hadde det ikke vært for barna..." Barna ER der, det er ingenting å gjøre med det, og hadde han ikke satt dem først hadde han ikke vært den mannen jeg elsker - men desverre ikke kan få. Jeg vil ikke være den som ødelegger en familie, og holder meg unna så godt jeg kan, men det er ikke lett!
Suzy Skrevet 24. juni 2003 #5 Skrevet 24. juni 2003 Hva med å nyte det faktum at det er noen der ute som elsker deg som ingen annen - og la det være med det? Jeg har gjort det sånn og tro meg, når hverdagen er litt gruffen, så hjelper det å være noens stjerne Det tar litt tid å komme dit, men det går an Suz :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå